loading
در حال بررسی درخواست شما
ستایش والکات از سوی هاجسون و لمپارد
ستایش والکات از سوی هاجسون و لمپارد

ستایش والکات از سوی هاجسون و لمپارد


هفت سال از روزی که تئو والکات نوجوان در تیم آرسنال ، به عنوان یک پدیده در فوتبال انگلستان ، درخشیدن را آغاز نمود می گذرد. او هم اکنون توانسته جایگاه ثابتی در تیم ملی انگلستان برای خود پیدا کند.

انتظار می رود در دیدار چهارشنبه شب انگلیس و ایرلند ، تئو والکاتی که موفق شده در این فصل 21 گل برای آرسنال به ثمر برساند ، به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی سه شیرها به میدان برود.

و روی هاجسون که به شدت تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته است به دیلی میرور گفت : " تئو احساس راحتی بیشتری در نقشی که به عهده دارد ، خواهد داشت. بعد از مدتی نسبتا طولانی که در تیم ملی بازیکن برجسته ای نبود "

" در زمان مربی گری من دوره ای وجود داشت که او به خاطر عدم آگاهی از آینده اش و مشخص نبودن وضعیت قراردادش با آرسنال ، بسیار نگران بود. اما اکنون که او قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرده است ، به وضوح می بینیم که بهتر بازی می کند "

" او به یکی از کلیدی ترین مهره های تیمش مبدل شده است. قابلیت تمام کنندگی او به صورت مداوم در حال پیشرفت و بهبود است. چیزی قبلا در مورد آن تردید وجود داشت ، اما در حال حاضر او یک تمام کننده ی خوب است "

هافبک تیم ملی انگلستان ، فرانک لمپارد نیز معتقد است او اکنون به بلوغ کامل رسیده است ، به خصوص بعد از نمایش های فوق العاده ی او در دربی لندن و در مقابل چلسی

لمپارد گفت : " فکر می کنم همه ی ما این مساله را که تئو بزرگ شده و به بلوغ فوتبالی و تجربه های مورد نیاز دست پیدا کرده است را قبول داریم "

" او همیشه بازیکنی بوده که قابلیت های فراوانی داشته به خصوص در دیدار برابر چلسی که این مساله را به خوبی نشان داده است. این خیلی خوب بود که دیدیم او شانس خود را به عنوان یک مهاجم نوک امتحان کرد ، یعنی پستی که دوست داشت در آن جا بازی کند "



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۱۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰