loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: حالا مثل یک تیم دفاع می کنیم
شزنی: حالا مثل یک تیم دفاع می کنیم

شزنی: حالا مثل یک تیم دفاع می کنیم


یک نمایش دفاعی بی نقص مقابل کیو پی آر پایه گذار پیروزی 1-0 توپچی ها در این مسابقه شد.

از شزنی به خاطر مهار شوت زیبای لوئیک رمی تعریفهای زیاد شد ولی این دروازه بان از عملکرد هم تیمی هایش در کارهای دفاعی شگفت زده شده است.

" فکر نمی کنم آن یک سیو فوق العاده بود. توپ سرعت زیادی نداشت و رسیدن به آن آسان بود.

" شاید خنده دار به نظر برسد ولی فکر نمی کنم از آن سیوهای دشوار بود. این یک سیو مهم در مسیر حضور در جمع چهار تیم بود ولی از این بابت خیلی هم هیجان زده نخواهم شد.

" فکر می کنم در 15 دقیقه پایانی که آنها فشارشان را زیاد کردند ما به خوبی آنها را مهار کردیم. خط دفاعی ما قد خیلی بلندی نداشت پس ضربات ایستگاهی آزمون سختی برای ما بود ولی ما به شکلی فوق العاده با آنها کنار آمدیم.

" فکر نمی کنم فقط سیو من منجر به برد ما شد. این به عملکرد تیم برمی گردد. ما یک کلین شیت دیگر داشتیم. اخیراً گلهای زیادی نخورده ایم و این نکته بسیار مهمی است.

" من به دو برد 1-0 دیگر در بازیهای آینده و حضور در جمع سه تیم بالای جدول هم راضی هستم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. شاید چنین بازیهایی خسته کننده هم باشند ولی ما نمی توانیم در این شرایط به این چیزها اهمیت بدهیم. ما فقط می خواهیم سه امتیازها را بگیریم و به خانه برگردیم."

پر مرتساکر و لورن کوشلنی در این بازی هم نمایش بسیار خوبی داشتند ولی شزنی عملکرد خوب دفاعی تیم را مدیون تلاش همه اعضای تیم می داند.

" از آنها خیلی تعریف و تمجید می شود ولی به نظر من باید روی اینکه ما به عنوان یک تیم چگونه باید تمرکز خودمان را در کارهای دفاعی حفظ کنیم تاکید داشته باشیم. این فقط مربوط به دو مدافع میانی یا دروازه بان نمی شود که توپی را مهار می کند، کل تیم این کار را انجام می دهد و نحوه دفاع کردنمان.

" در مورد ضربات ایستگاهی و چینش بازیکنان در این ضربات هم باید از استیو بولد ممنون باشیم که روی این مساله کار کرده است. بله، مدافعان میانی شگفت انگیز کار کرده اند و شایسته این همه تعریف و تمجید هم هستند ولی به اعتقاد من افراد دیگری نیز هستند که به آنها کمک می کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰