loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: می دانم فدریچی چه احساسی دارد
شزنی: می دانم فدریچی چه احساسی دارد

شزنی: می دانم فدریچی چه احساسی دارد

 
فدریچی در جریان نیمه نهایی جام حذفی با واکنش های بسیار خوب در چند مرحله مانع گلزنی توپچی ها شد و تیمش را راهی وقت های اضافه کرد ولی در اواخر نیمه نخست وقت های اضافه، ضربه الکسیس از زیر بدنش عبور کرد و آرسنال به دومین گل رسید.
 
شزنی هم خاطره بسیار بدی از ومبلی دارد - جایی که در فینال جام اتحادیه در سال 2011 روی یک نا هماهنگی با لورن کوشلنی - آرسنال فینال را واگذار کرد.
 
"دوست دارم بیشتر واکنش های او مورد توجه قرار بگیرد تا اشتباهی که مرتکب شد. فکر می کنم در تمام طول بازی فوق العاده بود و دلیل سخت شدن بازی برای ما هم او بود چون چهار یا پنج واکنش فوق العاده داشت.
 
"در طول 120 دقیقه مستحکم عمل کرد. اشتباه درون دروازه را در آخرین دقایق یک بازی در ومبلی تجربه کرده ام و می دانم چه احساسی را به همراه دارد.
 
"مطمئنا برای او سخت خواهد بود ولی می دانم که خودش را می شناسد و می داند که بازی فو ق العاده ای داشت و برای همین شایسته اعتبار زیادی است."
 
شزنی همچنین معتقد است انرژی توپچی ها در وقت های اضافه حیاتی بوده است.
 
"ردینگ به سختی تلاش کرد. ما انتظار چنین چیزی را داشتیم - این دقیقا چیزی است که از یک تیم چمپیونشیپ انتظار دارید. آنها هرگز تسلیم نمی شوند.
 
"وقتی نیمه نخست 1-0 به پایان رسید شاید بسیاری از مردم فکر می کردند کار تمام شده است ولی ردینگ پای بازی ایستاد، خیلی محکم دفاع کرد، دروازبان آنها واکنش های خیلی خوبی داشت و در نهایت به گل رسیدند.
 
"بعد از ظهر سختی برای ما بود ولی در وقت های اضافه می توانستید ببینید که آنها خسته شده بودند و ما فضای بیشتری برای بازی پیدا کردیم و بچه ها از این فرصت استفاده کردند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰