loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های رمزی پس از بازی با منچستریونایتد
صحبت های رمزی پس از بازی با منچستریونایتد

صحبت های رمزی پس از بازی با منچستریونایتد


در مورد این که تساوی نتیجه ی عادلانه ای بود...

بله ، من هم اینطور فکر می کنم. جای بسیار سختی برای بازی کردن است و ما در نیمه ی اول آن را بسیار دشوارتر دیدیم اما در نیمه ی دوم بهتر شدیم. توپ را کمی بیشتر در اختیار گرفتیم و فرصت هایی هم خلق کردیم و شاید می توانستیم در پایان برنده ی بازی باشیم.


در مورد این که بازی در الدترافورد سخت می شود...

دقیقاً نمی دانم [چرا]. قبلاً آن را سخت می دیدیم اما حالا بر آن غلبه کرده ایم. در نیمه ی اول بازی در آن جا برای ما سخت بود اما در طول بازی پیشرفت کردیم.


در مورد عملکرد نیمه ی اول...

حقیقتی که بازی را مقابل سوانسی باختیم شاید هنوز در مغزمان باقی مانده بود. کمی وقت برد تا به روال عادی برگردیم اما زمانی که ریتممان را پیدا کردیم احساس راحتی بیشتری داشتیم. ما کمی عصبانی بودیم و بازیمان را با عجله انجام می دادیم. سخت بود که در نیمه ی دوم از حالت نیمه ی اول در بیاییم و بازی خود را اثبات کنیم و احساس می کنم که در پایان آن را انجام دادیم.


در مورد تمام کردن کار در رده ی سوم...

یک بازی مهم دیگر [مقابل ساندرلند ، در روز چهارشنبه] داریم. آن ها برای بقا در لیگ خواهند جنگید و ما دو بازی خانگی داریم و می خواهیم قبل از فینال جام حذفی ، کار را با قدرت تمام کنیم. فکر می کنم که ما احساس اعتماد به نفس زیادی [در مورد رده ی سوم] داریم. مهم بود که امروز از بازی نتیجه بگیریم و خوشبختانه می توانیم به انجام بازی های باقی مانده بپردازیم و هر دوی آن ها را قبل از فینال ببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰