loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس: از خروج اوزیل شگفت زده شدم
فابرگاس: از خروج اوزیل شگفت زده شدم

فابرگاس: از خروج اوزیل شگفت زده شدم


درحالی که به نظر می رسید هواداران آرسنال بار دیگر شاهد تابستانی ناامید کننده خواهند بود اما آرسن ونگر با تکمیل انتقال 42.4 میلیون پوندی مسوت اوزیل در آخرین روز نقل و انتقالات رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست.

تعداد زیادی از هم تیمی های اوزیل در رئال مادرید پس از پیوستن او به آرسنال تاکید داشتند از اینکه رئال به او اجازه خروج داده شگفت زده و متعجب شده اند اما فابرگاس کاپیتان سابق توپچی ها نیز می گوید زمانی که این خبر را شنیده غافلگیر شده است:

" از خروج اوزیل واقعاً شگفت زده شدم، از نظر من او پس از کریستیانو دومین بازیکن برتر رئال مادرید بود.

" او برای آرسنال فوق العاده خواهد بود."

همچنین در این تابستان گمانه زنی های زیادی درمورد فابرگاس وجود داشت و منچستر یونایتد تلاش زیادی کرد تا بار دیگر او را به انگلیس بازگرداند.

اما بارسلونا با رد دو پیشنهاد یونایتد تاکید کرد که علاقه ای به فروش هافبک 26 ساله خود ندارد و ماه گذشته نیز فابرگاس پس از اینکه اعلام کرد قصد ترک بارسا را ندارد به تمام شایعات پایان داد.

اکنون فابرگاس در نظر دارد که در بارسلونا بازنشسته شود و می گوید حتی اگر در باشگاهی دیگر فرصتی برای درآمد دو برابر نسبت به بارسا و حضور منظم تر در ترکیب ثابت داشته باشد باز هم علاقه ای به ترک این باشگاه ندارد.

" چالش دشوارتر بهتر است و من آن را دوست دارد و بارسا بزرگ ترین و دشوارترین چالش بود، می خواهم در روشی خوشحال کننده به کارم پایان دهم و اگر بتوانم در بارسا بازنشسته شوم آنگاه بسیار بهتر است.

" تنها چیزی که در ذهنم است فتح عناوین با بارسلوناست.

" زمانی که وارد بارسلونا شدم از قبل می دانستم جاهای دیگری وجود دارد که می توانستم درآمد بیشتری داشته باشم یا جایی که می توانستم دقایق بیشتری بازی کنم اما آمدن به بارسا رویای من بود.

" این رویایی بچگی من بود، حتی برای درآمد دو برابری نسبت به اینجا نخواهم رفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Soports
بازدید: ۲,۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰