loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس از دیدار دوباره ی ویرا میگوید!
فابرگاس از دیدار دوباره ی ویرا میگوید!

فابرگاس از دیدار دوباره ی ویرا میگوید!

زمستان گذشته سسک فابرگاس بعد از فعالیت طولانی مدت در لیگ برتر، این بازی‌ها را به مقصد موناکو و لیگ1 فرانسه ترک کرد. او سال ۲۰۰۳ از آکادمی بارسلونا به آرسنال آمده بود و از مستعدترین هافبک‌های آرسنال بشمار می‌آمد‌. در آن زمان رئیس خط میانی آرسنال پاتریک ویرا بود. او در دوران اوج آرسنال عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب توپچی‌ها داشت اما به علت علاقه به سری آ ایتالیا و چالش‌های جدید، آرسنال را در سال ۲۰۰۵ به مقصد ایتالیا ترک کرد. او هم اکنون سرمربی تیم نیس در لیگ فرانسه است و چند هفته‌ی پیش دیداری با تیم موناکو و سسک فابرگاس داشته است.
 
فابرگاس اخیرا در گفت‌وگویی از آخرین رویارویی‌اش با ویرا صحبت کرده است:"من پاتریک ویرا را در رختکن پیش از بازی با نیس دیدم . بسیار بامزه بود زیرا او در کنار مدیر باشگاهش بود و وقتی که مرا دید به من اشاره کرد و به او گفت: رئیس ! این همان پسرکی است که باعث شد تا از  آرسنال بروم."
 
همچنین او درباره ی خروجش از چلسی گفت: "من در انتهای دوران حرفه ای خودم هستم و تمام شرایط را در یک باشگاه دیده ام . از بهترین ها تا سخت ترین ها.اما حالا بعد از ۱۰ سال فعالیت در لیگ برتر و زندگی در لندن برای این چالش جدید مشتاقم هرچند که سخت ترین چالش برای من است ولی من از آن نمیترسم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : dailyStar
بازدید: ۲,۴۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰