loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: پیشنهاد میلان را رد کردم!
فلامینی: پیشنهاد میلان را رد کردم!

فلامینی: پیشنهاد میلان را رد کردم!




هافبک فرانسوی پس از اینکه در سال 2008 از آرسنال به میلان پیوست ، در این فصل با ملحق شدن دوباره به باشگاه، در پیروزی 1-0 توپچی ها برابر تاتنهام بار دیگر کار خود با توپچی ها را آغاز کرد.

حالا فلامینی تایید می کند که وسوسه دوباره کار کردن با آرسن ونگر کافی بود تا او پیشنهاداتی را از انگلستان ، آلمان و ایتالیا رد کند.

وی به فرانس فوتبال گفت : " میلان از من خواست تا قراردادم را برای دو سال دیگر تمدید کنم. اما به هر حال در سن 29 سالگی نمی خواستم قراردادی به مدت کمتر از سه سال به امضا برسانم. موقعیت هایی به جز میلان در ایتالیا داشتم و برخی باشگاه ها با من تماس گرفتند ، همچنین باشگاه هایی از آلمان و انگلیس.

"در شغل من و در این سن ، این انتخاب مهمی است. بنابراین زمانی لازم داشتم تا کمی فکر کنم.تصمیم گرفتم برای حفظ آمادگی جسمانی ام با آرسنال تمرین کنم و سپس با گذشت زمان این امر منجر به امضای قرارداد شد.

" این حقیقت که آرسن ونگر هنوز در باشگاه حضور دارد بخش بزرگی از تصمیمم را شکل داد. او به خوبی مرا می شناسد و نقش بزرگی در حرفه من ایفا کرده است.

"او مرا در در بهترین لیگ پرورش داد، لیگ برتر انگلستان. و در زمینه های تاکتیکی ، تکنیکی و ذهنی به من آموزش داد و باعث پیشرفتم شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۹
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۱,۵۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰