loading
در حال بررسی درخواست شما
مارک اوورمارس : اگر آرسنال بخواهد ، آماده ی کمک کردن به آنها هستم
مارک اوورمارس : اگر آرسنال بخواهد ، آماده ی کمک کردن به آنها هستم

مارک اوورمارس : اگر آرسنال بخواهد ، آماده ی کمک کردن به آنها هستم


این بازیکن 39 ساله ، بین سال های 1997 تا 2000 میلادی ، 142 بار برای توپچی ها به میدان رفته است و موفق به زدن 41 گل برای آنها شده است. او هنوز هم به طور منظم با آرسن ونگر در ارتباط است.

او که تابستان گذشته به عنوان مدیر فنی آژاکس منصوب شد ، مشتاق است بار دیگر به لیگ برتر انگلستان باز گردد و به نظر می رسد به باشگاه سابق خود نزدیک شده است.

پس از اعلام کناره گیری لیام بردی در سال پیش رو ، آرسنال به دنبال یک مدیر آکادمی جدید می باشد و با توجه به روشن نبودن آینده ی ونگر در پایان فصل آینده ، به  نظر می رسد تجدید سازمان عمده ای در این تیم در حال رخ دادن باشد.

اوورمارس به استاندارد اسپورت گفت : " وقتی که به عنوان یک بازیکن سن شما بالا می رود روی قابلیت های آینده ی تان متمرکز می شوید ، اما چیزی که من سریعا متوجه آن شدم این بود که سرمربیگری کار من نیست "

" من در آژاکس به امور مربوط به نقل و انتقالات ، قراردادها و استعدادیابی نظارت می کنم و این کار واقعا مناسب من است. اصلا جای تعجب نیست که در آینده این کارها را برای آرسنال انجام بدهم ، البته اگر شرایط فراهم باشد "

" من هرگز در این باره با ونگر صحبت نکرده ام ، اما اگر هیئت مدیره لیستی از اسامی که در آینده می توانند با باشگاه همکاری کنند منتشر نماید و نام من در آن میان باشد اصلا متعجب نخواهم شد "   

" با این حال ، فعلا می خواهم در آژاکس بمانم "

خیلی چیز ها از 13 سال پیش که اوورمارس طی یک انتقال 25 میلیون پاوندی راهی بارسلونا شد در اینجا تغییر کرده است ، مثل نقل مکان از هایبوری به ایمیریتس در اشبرتون گراو. آرسنالی ها از سال 2005 به این سو و نقل مکان به خانه ی جدید 60000 نفری خود هیچ جامی برنده نشده اند و اوورمارس معتقد است آنها " هاله " ی خود را در جابجایی از هایبوری به ایمیریتس از دست داده اند.

مرد هلندی معتقد است آرسنال نیز وضعیتی مشابه آژاکس دارد که در اوایل دهه ی 1990 و نقل مکان از استادیوم قدیمی خود به آمستردام آرنا در 1996 دچار افت شده بود. آنها یوفا کاپ را در سال 1992 و جام در جام اروپا را در سال 1995 و قبل از رسیدن دوباره به فینال در 1996 برده بودند اما بعد از آن هرگز موفق به کسب مقامی در خور نشدند.

اوورمارس همچنین در خصوص رویارویی آرسنال و تاتنهام در هفته ی جاری گفت : " من به هایبوری برگشتم تا گشتی در اطراف آن بزنم و هنوز هم نوعی قدرت خاص را در آنجا حس کردم "

" وقتی ما در خانه بازی می کردیم شکست ناپذیر بودیم ، این را واقعا حس می کردیم. اما مشکل عمده با استادیوم های بزرگ این است که شما آن هاله ی قدرت را از دست می دهید "

" هایبوری برای حریفان وحشتناک بود و این فرق اساسی بین آنجا و یک استادیوم بزرگتر است. وقتی شما استادیوم جدیدی می سازید باید سعی کنید هواداران تا جای ممکن به زمین مسابقه نزدیکتر باشند "

" من با آژاکس هم در استادیوم قدیمی و هم در استادیوم جدید بازی کرده ام  و ما هم مشکلات مشابهی داشتیم "

" تمامی رقبا دوست دارن در چنین استادیومی بازی کنند و این گونه می شود که شما امتیاز میزبانی را از دست می دهید. آنها باید کارهایی بیشتر از آنچه در استادیوم قدیمی انجام می دادند ، در استادیوم جدید انجام دهند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Standard
بازدید: ۱,۱۳۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰