loading
در حال بررسی درخواست شما
متاسف نیستم
متاسف نیستم

متاسف نیستم



برای مدافع ملی پوش و 33 ساله ای که در سال 2010 از سویا با قراردادی سه ساله به جمع توپچی ها ملحق می شود و در مدت حضورش تنها 23 بار موفق به حضور در ترکیب اصلی این تیم می گردد ، به نظر آرسنال انتخابی نا امید کننده می آید.

اسکیلاچی تابستان امسال ایمیریتس را به مقصد باستیا در لیگ 1 فرانسه ترک کرده است و خود اصرار دارد که وقتش را در آرسنال هدر نداده است

اسکیلاچی به نشریه ی اکیپ گفت : " آخرین فصل حضورم در آرسنال؟ به خوبی به یاد دارم ، من برای باشگاه آینده ام تمرین می کردم. من یک فصل دیگر بدون بازی را نمی خواستم "

" وقتی که افت کرده بودم ، به خودم گفتم : بی خیال ، تو هنوز می توانی دو یا سه سال دیگر بازی کنی. قبل از اینکه به باستیا بیایم ، یک پیشنهاد جدی هم از سیون داشتم و با رئیس آن جا ملاقات کردم "

" آیا از اینکه به آرسنال آمدم ، متاسفم؟ ابدا" نه ، در کل دوران حرفه ای ورزشم ، هرگز تاسف نخورده ام. شما نمی توانید پیشنهاد آرسنال را رد کنید. این تجربه ی بسیار خوبی برای شناخت لیگ برتر ، آرسنال و لندن بود "

اسکیلاچی در فصل گذشته تنها یک بار برای تیم آرسن ونگر به میدان رفت و معتقد است زمانی که به لیگ برتر آمد در آمادگی کامل به سر نمی برده است.

" وقتی که من آمدم ، بازی کردم و بد هم نبودم ، من بعد از جام جهانی 2010 آمدم و تقریبا هیچ دوره ی آماده سازی با سویا انجام نداده بودم و در ماه دسامبر بهایش را پرداختم "

" من خیلی کم خوب بودم ، چون آمادگی بدنی ام خیلی کم بود ، در لیگ برتر شما خیلی زود تاوان این مساله را خواهید داد. پس وقتی خوب بازی نمی کنید ، بازگشت شما مشکل خواهد شد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۲۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰