loading
در حال بررسی درخواست شما
مزه جام را چشیده ایم
مزه جام را چشیده ایم

مزه جام را چشیده ایم

توپچی ها که فرم خوب خود را از انتهای فصل گذشته حفظ کرده اند و در تمامی رقابتها بدون باخت بوده اند، روز یکشنبه در خانه لسترسیتی به مصاف این تیم خواهند رفت و کوشلنی معتقد است آنها میتوانند عملکرد خود را در این بازی بهبود ببخشند.
 
 
" ما سال گذشته جام حذفی را بالای سر بردیم و فکر میکنم این برای بازیکنان ، باشگاه و هواداران بسیار مهم بود. امسال به خاطر نبردن جام زیر فشار نیستیم و اکنون میخواهیم به کسب عناوین ادامه دهیم چراکه پارسال مزه آن را حس کردیم و میخواهیم جامهای بیشتری داشته باشیم."
 
" در ماه آگوست مهمترین مسئله صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود که ما این کار را انجام دادیم و همچنین شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم چراکه در بازی اول خود برنده شدیم و مقابل اورتون نیز تساوی خوبی کسب کردیم."
 
" بازیهای زیادی را در لیگ برتر ، لیگ قهرمانان و کپتال وان کاپ پیش رو داریم که باید هر سه روز یکبار آنها را انجام دهیم. سپتامبر تا فوریه ماراتونی خواهد بود که باید از نظر ذهنی برای آن  آماده باشیم. این بسیار مهم است که برای مبارزه آماده باشیم و ما فقط میخواهیم خوشحال باشیم و تمام تلاشمان را برای تیم انجام دهیم و در بازیها پیروز شویم."
 
کوشلنی خود را برای بازی روز یکشنبه در استادیوم کینگ پاور مهبا میکند و میگوید آرسنال برای یک نبرد بزرگ دیگر آماده خواهد بود.
 
" هیچ مسابقه ای در لیگ برتر آسان نیست. باید به اندازه کافی خوب باشیم و از نظر ذهنی و فیزیکی آماده شویم. هر آخرهفته یک نبرد خواهیم داشت و بازی مقابل لستر سیتی میتواند یکی از نبردهای دشوار باشد."
 
"باید به خوبی برای مبارزه آماده شویم و همچنین کیفیت لازم را نیز در بازی از خود نشان دهیم . لستر به تازگی به لیگ برتر آمده  و میخواهد به همگان نشان دهد که میتواند در لیگ بماند. این یک بازی ساده نخواهد بود اما ما به سه امتیاز آن نیاز داریم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۸
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰