loading
در حال بررسی درخواست شما
 مسوت اوزیل بعد از بازنشستگی ...
 مسوت اوزیل بعد از بازنشستگی ...

 مسوت اوزیل بعد از بازنشستگی ...

 مسوت اوزیل در مورد بهترین لحظات خود در آرسنال: فکر می‌کنم بهترین بازی من برای آرسنال در سال 2018 مقابل لسترسیتی بود که 3-1 پیروز شدیم.

مسوت اوزیل در مورد دوران حضورش در آرسنال: سالهای اول برای من خیلی خوب بود. یک تیم عالی با شخصیت‌های بسیار عالی و یک مربی شگفت‌انگیز به‌ نام آرسن ونگر داشتیم و در چمپیونز لیگ بازی می‌کردیم. بعد از رفتن او، خیلی چیزها برای من تغییر کرد، اما علاقه ای ندارم دوباره بنزین روی آتش بریزم. حالا در آرامش هستم و برای هواداران باشگاه بهترین‌ها را آرزو می کنم زیرا آن‌ها همیشه از من حمایت زیادی کرده‌اند. اگر هواداران آرسنال بتوانند قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرند، خوشحال خواهم شد. آنها سزاوارش هستند.

مسوت اوزیل در مورد رابطه اش با ونگر:یک جنتلمن واقعی بود، همیشه بسیار محترم بود. وقتی باشگاه را ترک کرد، چیزی در باشگاه گم شده بود. رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم و به اینکه او سرمربی من در آرسنال بود افتخار می کنم.

مسوت اوزیل در مورد آنچه که در دوران حرفه‌ای خود به آن افتخار می‌کند:گل‌ها، پاس گل‌ها، پیروزی‌ها یا جام‌ها نیستند، بلکه داشتن فرصتی برای اینکه از نام و اعتبارم استفاده کنم تا آگاهی مردم را افزایش دهم و درباره موضوعاتی که برایم مهم هستند صحبت کنم. اینکه بتوانیم به افرادی کم‌برخوردار، بویژه در آفریقا و آمریکای جنوبی کمک کنیم. مطمئن باشید بعد از بازنشستگی‌ام هم این کار ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۴ ۲۳:۰۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۳۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰