loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی کوشیلنی و ولکات در مورد بازی
مصاحبه ی کوشیلنی و ولکات در مورد بازی

مصاحبه ی کوشیلنی و ولکات در مورد بازی


ولکات


در مورد اهمیت بردن بازی...

بدون شک مهم بود. بعد از عملکرد نا امید کننده در داربی ، همیشه خوب است که نتیجه ای قابل قبول بگیرید. عملکردمان خیلی خوب نبود ولی ما سه امتیاز را بدست آوردیم. بازی بسیار دشواری بود ولی در حال حاضر سه امتیاز بسیار مهم است.

در مورد لستر...

نمی توانم باور کنم که آن ها در قعر جدول هستند. آن ها خیلی خوب بازی کردند و بدون شک یکی از بهترین تیم هایی بودند که امسال به ورزشگاه امارات آمدند.برای مدت زیادی دیدم که آن ها بسیار خوب ضدحمله می کنند و اگر آن ها این روش بازی کردن را ادامه بدهند ، دیگر در قعر جدول نخواهند بود. سه امتیاز را خیلی سخت بدست آوردیم ولی همانطور که قبلاً گفتم بدست آوردن آن خیلی مهم بود.

در مورد رقابت برای چهارم شدن...

فکر می کنم رقابت سختی خواهد بود. شما می توانید ببینید که هر فصل بعضی از تیم ها بهتر می شوند و ساوتهمپتون مثال خوبی است با این که بسیاری از بازیکنانشان را این فصل از دست دادند. (رقابت) در تمام ادامه ی فصل وجود دارد بنابراین مهم بود که به بالای جدول و بردن برگردید. عملکردمان خیلی خوب نبود ولی ما مصمم بودیم که سه امتیاز را بدست آوریم. ما اکنون روی جام حذفی تمرکز خواهیم کرد. اگرچه بازی را بردیم ولی بازیکنان ناامید بسیاری در رختکن وجود خواهند داشت اما به همین دلیل است که بازی سریع و خشن بود.

 

کوشیلنی


در مورد لستر...

بعد از شکست مقابل تاتنهام ، بسیار مهم بود که این بازی را ببریم. بازی بسیار سختی بود اما ما قدرتمند ماندیم و سه امتیاز بسیار مهم بود. [در نیمه ی دوم] آن ها بسیار خوب بازی کردند. آن ها بازیکنان خوب و با کیفیتی در زمین داشتند اما ما قدرتمان را حفظ کردیم. آن ها چند موقعیت را به وجود آوردند اما بازیکنان ما جنگیدند تا سه امتیاز را بدست آوریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰