loading
در حال بررسی درخواست شما
مودریک الان بازیکن چلسی است!
مودریک الان بازیکن چلسی است!

مودریک الان بازیکن چلسی است!

زینچنکو در مورد میکل آرتتا:
یادم هست زمانی که میکل داشت سیتی را ترک می‌کرد (سال 2019)، نتوانستم احساساتم را کنترل کنم. نمی‌توانستم چون این مرد برای من بسیار خاص بود. به من چیزهای زیادی یاد داد. به‌عنوان یک انسان، باورنکردنی بود. طوری که بعد از هر جلسه تمرین با بازیکنان جوان کار می‌کرد و توصیه‌هایی که به همه می‌کرد برای من بسیار مهم بود. او یک برنده است و همه دوست دارند برنده شوند. به همین سادگی.
آن زمان به نزدیکانم گفتم: اگر روزی بخواهم سیتی را ترک کنم و در لیگ برتر بمانم، تنها یک سرمربی خواهد بود که برایش بازی خواهم کرد، میکل آرتتا. این را وقتی برای اولین بار میکل در پنجره نقل و انتقالات با من تماس گرفت، به خودش هم گفتم.

زینچنکو در مورد آنچه که به مودریک گفت:
به او گفتم حالا دیگر گذشت. مهم نیست تو چه می خواستی و مهم نیست اشخاص دیگر چه می‌خواستند. حالا تو بازیکن چلسی هستی. یک قرارداد بلندمدت (با چلسی) امضا کردی و حالا فقط یک گزینه داری، فقط یک راه: مستقیم و رو به جلو. متأسفانه، او بازیکن آرسنال نشد. شخصاً دوست داشتم بشود. اما زندگی همین است.

الکساندر زینچنکو: 
وقتی که به آرسنال آمدم، با کیفیتی که از همه اعضای باشگاه از جمله کادر فنی، بازیکنان و بقیه دیدم، بهشان گفتم ما همه چیز برای رسیدن به عناوین بزرگ را داریم و لازم نیست فقط به تاپ فور فکر کنیم. همه چیز از ذهنیتتان شروع می‌شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۴ ۲۲:۵۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport.com
بازدید: ۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰