loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانیم فصل را با قدرت آغاز کنیم
می توانیم فصل را با قدرت آغاز کنیم

می توانیم فصل را با قدرت آغاز کنیم


مرد اسپانیایی آرسن ونگر در شکست 2 بر 1 توپچی ها در برابر گالاتاسارای از سری مسابقات ایمیریتس کاپ بازوبند سرگروهی آرسنال را بر بازوی خود بسته بود ، این در حالی است که آنها تا کنون از 6 دیدار برگزار شده ی خود در تور پیش فصل تابستانی 4 پیروزی را کسب نموده اند.

آرسنال برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه ی خود در برابر منچستر سیتی در روز شنبه ، راهی فنلاند و شهر هلسینکی خواهد شد و آرتتا معتقد است رفاقت و کیفیتی که در تیم فعلی وجود دارد برای شروعی آتشین در فصل 2013/2014 به کمک آن ها خواهد آمد.

آرتتا گفت : " جوی که در تیم وجود داشته غیر قابل باور است. ما در تور پیش فصل به سختی تمرین کردیم و بازیهای خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. درست است که یک شنبه شب نتیجه ی نا امید کننده ای رقم خورد ، اما ما به خوبی در حال پیشرفت کردن هستیم و من فکر می کنم برای شروع فصل کاملا آماده باشیم "

" ما دو هفته تا آغاز فصل جدید زمان داریم ، همین طور یک آزمایش سخت و خوب دیگر در برابر منچستر سیتی پیش رویمان است . بعد از آن آغاز لیگ خواهد بود که برای دو یا سه هفته ی پیش رو برنامه ی بازیهایمان به شدت فشرده خواهد بود "

" ما می دانیم که باید بازی ها رو به خوبی آغاز کنیم. ما نمی توانیم مثل شروع فصل گذشته ، از همان ابتدا امتیازات را از دست بدهیم "

آرتتا و هم تیمی هایش در 11 مسابقه ی آخر فصل گذشته موفق به کسب 9 پیروزی و 2 تساوی شده اند و کاپیتان اسپانیایی توپچی ها با اعتماد به نفس خاصی از توانایی تکرار آن توسط هم بازی هایش صحبت می کند.

" ما یکدیگر را بهتر شناخته ایم و می توانیم کار درست را در زمین بازی انجام دهیم ، به نظر بسیار راحت و هماهنگ هستیم. یک شنبه شب ، قوای جسمانی ما در 20 ، 25 دقیقه ی انتهایی بازی تحلیل رفت و ما تمرکز و شکل تیمی خود را برای دقایقی از دست دادیم. در این مرحله از آماده سازی ، این موضوع طبیعی است "

" اما من فکر می کنم هر دو دیداری که در ایمیریتس کاپ انجام دادیم به شدت جنبه ی رقابتی داشت. این کاملا منطقی است که از لحاظ آمادگی جسمانی دو بازی 90 دقیقه ای در دو روز متوالی مشکل باشد. با این حال زمانی که فصل آغاز شود ، با تمام قوا در میدان حاضر خواهیم بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰