loading
در حال بررسی درخواست شما
ناچو: رئیس بین دو نیمه عصبانی بود
ناچو: رئیس بین دو نیمه عصبانی بود

ناچو: رئیس بین دو نیمه عصبانی بود

در مورد نمایش نیمه ی اول...

می دانیم که در نیمه ی اول خوب بازی نکردیم. احتمالاً این بدترین 45 دقیقه ی این فصل ما بود. رئیس عصبانی بود که طبیعی است و ما این را هم می دانستیم که 45 دقیقه ی دیگر را برای جبران داریم. در نیمه ی دوم ، نسبت به نیمه ی اول خیلی خوب بازی کردیم. ما خوش شانس بودیم چون که توانستیم گل بزنیم و بازی را مساوی کنیم و با امتیاز خوشحال به خانه برگشتیم.


در مورد این که در بین دو نیمه چه چیزی تغییر کرد...

در نیمه ی اول خوب بازی نکردیم و رئیس بخاطر عملکردمان کمی عصبانی بود اما ما می دانستیم که می توانیم تفاوت را رقم بزنیم. ما خیلی بهتر بازی کردیم و بازی را مساوی کردیم و با فرصت هایی که داشتیم می توانستیم برنده هم شویم اما مساوی هم برای ما خوب است.


در مورد روبرو شدن با خوان ماتا...

مدت زیادی است که او را می شناسم ، از زمانی که در اسپانیا بودیم. او بازیکن بسیار خوبی است و یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد می باشد و خیلی هم خوب بازی می کند.


در مورد فصلی که داشتی...

خیلی خوشحالم. فصل قبل متأسفانه زیاد بازی نمی کردم و وقتی هم که بازی می کردم ، در حقیقت خوب نبودم. این فصل ، کاملاً برایم فرق می کرد. در بیشتر بازی ها بازی کرده ام و فکر می کنم که خوب هم بازی کردم و بخاطر فصلم خوشحالم.


در مورد فینال جام حذفی...

ما خوش شانس هستیم زیرا دو فینال جام حذفی پی در پی داریم و می خواهیم این فینال را هم ببریم. بازی سختی خواهد بود و من امیدوارم که می توانیم انجامش دهیم. اما قبل از آن باید بازی های دیگری را ببریم تا در سه تیم برتر قرار بگیریم و بعد از آن به جام حذفی فکر می کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰