loading
در حال بررسی درخواست شما
نبری: زندگی من کاملاً تغییر کرده است
نبری: زندگی من کاملاً تغییر کرده است

نبری: زندگی من کاملاً تغییر کرده است


مهاجم جوان آرسنال تا اینجا فصل موفقی را پشت سر گذاشته، او در این فصل ۱۴ بار به میدان رفته و در ماه سپتامبر نخستین گلش در لیگ برتر را در خانه سوانزی به ثمر رساند.

با توجه به سرعت پیشرفت نبری فراموش کردن این که او تنها در سال ۲۰۱۱ به عنوان عضوی از آکادمی به باشگاه پیوست آسان است. اکنون حتی از او به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به ترکیب آلمان برای جام جهانی نیز نام برده می شود.

نبری در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " از روند این فصل کاملاً راضی هستم. من بازیکن بسیار جوانی هستم بنابراین بودن در کنار تمام این بازیکنان سطح بالا، در تیمی با پتانسیل عظیم واقعاً خوب بوده است. من در بیشتر بازی ها حضور داشته ام بنابراین بسیار خوشحالم.

" زندگی من تغییر زیادی کرده است، بدیهی است که توجه بیشتری از سوی هواداران به دست آورید و غالباً بیشتر شناخته می شوید. همچنین به عنوان یک بازیکن وقتی داخل و اطراف تیمی با بازیکنان درجه یک هستید احساس اعتماد به نفس می کنید. اکنون برای رسیدن به سطح بعدی تلاش می کنم.

" این شما را به شخص بهتری تبدیل می کند، از زمانی که از تیم جوانان به اینجا رسیده ام رشد زیادی کرده ام و بازی کردن، تمرین کردن و یادگیری از تمام بازیکنان سطح بالایی که در اینجا حضور دارند تجربه خوبی است."

نبری به خوبی خود را با تیم اصلی و بالاترین سطح فوتبال تطبیق داده است اما می گوید با توجه به تجربه ای که تا اینجا به دست آورده این پیشرفت، طبیعی است.

" بازی کردن در لیگ برتر بسیار سخت است، شما باید در هر دو جنبه فیزیکی و ذهنی در سطح باثباتی باشید. باید برای بازی ها آماده شوید و در آن ها بی نقص باشید، بنابراین در حقیقت این بزرگ ترین چالش برای من است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰