loading
در حال بررسی درخواست شما
نشان دادم آماده ام
نشان دادم آماده ام

نشان دادم آماده ام


بازی کردن لوکاژ در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر بایرن باعث شگفتی هواداران شد ولی او با ارائه نمایشی بی نقص توانایی هایش را به رخ کشید.

پیش از اینکه فابیانسکی به دلیل مصدومیت جایش را مجددا به شزنی بدهد در 5 دیدار درون دروازه قرار گرفت که آرسنال هر 5 دیدار را برد. شزنی اخیرا نمایش های بسیار خوبی داشته ولی لوکاژ میگوید نسبت به قبل احساس قوی تری برای شماره 1 بودن دارد.

"امیدوارم همه چیز همانطور که میخواهم پیش برود. در مورد رقابت بر سر شماره 1 احساس بسیار مثبتی دارم. احساس میکنم اکنون نسبت به قبل دروازبان بهتری هستم و اعتماد به نفس بیشتری درونم دارم.

"برای اینکه مجددا آماده و قوی تر شوم به سختی کار کردم. نگران چیزی نیستم و فکر میکنم نشان دادم که برای شماره 1 بودن آماده ام."

لوکاژ تنها دو هفته قبل از اینکه بایرن به بارسلونا 7 گل بزند توانست برابر این تیم آلمانی دروازه اش را بسته نگه دارد. دروازبان 28 ساله توپچی ها نکات مثبتی را از آن بازی به دست آورد.

"این شانس را پیدا کردم تا نخستین بازیم را در آن میدان بزرگ انجام دهم و به عنوان یک تیم بسیار خوب کار کردیم. من نیز به تیم کمک کردم، بسیار خوشحال بودم که بازگشته ام، آماده ام و این شانس را دارم که خودم را نشان دهم.

"همه چیز به اعتماد به نفس باز میگردد. فکر میکنم این موضوع به من کمک کرد ولی قطعا آماده شروع کردن بودم. پیش و پس از بازی بایرن و تا پیش از بازی بعدی متوجه تغییری در میزان اعتماد به نقسم نشدم. فکر میکنم همان سطح پیشین را داشتم.

"ولی این احساس را داشتم که مجددا دارم خوب بازی میکنم. نتجیه گرفتن همیشه به شما برای بازی بعدی احساس مثبتی میدهد. همه اینها باعث تقویت شما میشود ولی حتی پیش از بازی هم اعتماد به نفس داشتم.

"به عنوان یک تیم خیلی خوب کار کردیم. در دفاع ارتباط خوبی برقرار کرده ایم، به عنوان یک تیم دفاع میکنیم و همه هافبک ها را در دفاع داریم و بیشتر روی ضربات ایستگاهی دقت میکنیم. کاملا میتوانید ببینید که به عنوان یک تیم آمادگی خوبی داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰