loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاه آقای آرسنال به شرایط اوزیل
نگاه آقای آرسنال به شرایط اوزیل

نگاه آقای آرسنال به شرایط اوزیل

آرسنال درحالی بازی ماقبل آخر خود در این فصل را پشت سر گذاشت که حتی یک شوت داخل چهارچوب نداشت اتفاقی که برای چندمین بار در این فصل رقم میخورد.و با این وجود باز هم مسوت اوزیل جایی در ترکیب میکل آرتتا نداشت.
 
تونی آدامز اسطوره ی باشگاه از وی دفاع کرد و گفت: "من او را باور دارم هرچند که از صحت صحبت‌های او مطمئن نیستم.او بسیار آدم خونسردی است و به راحتی عصبانی نمی شود. به نظر من او در حال انجام کاری است که تمایلی به آن ندارد و بر خلاف گذشته بازیکنان بسیار متفاوت هستند.آنها در تمرین بازپرسی نمی شوند.
مثلا من اخیرا خبری از تیرنی دیدم که از او بازپرسی شده بود که چرا تکل‌های زیادی در تمرین میزنی و کمی نرم تر برخورد نمی‌کنی؟و من با خودم گفتم: هی یک دقیقه صبر کن.نه نه نه اینطور نیست.شما باید بازیکن را امتحان کنی و چاره ای بیندیشی و از آنها استفاده کنی!
 
به نظر من اوزیل مردی خونسرد و دوست داشتنی است و نباید انقدر زود اورا قضاوت کرد.او یک استعداد است و بخشی از کار سرمربی این است که بهترین استفاده را از استعداد ها ببرد.این باعث نوسان آرتتا است و وقتی نتیجه نگیرید بیشتر به چشم می آید و اگر در اف ای کاپ قهرمان نشویم این سوال ها از آرتتا بیشتر می شود که واقعا با این شرایط چگونه کنار خواهی آمد؟بعد از آن هم سوال هایی که از من می پرسیده شد در عموم پرسیده می شود:مسوت داری چه کار میکنی؟آیا خودت را ثابت میکنی؟برای چه این چیز ها را در شبکه ی مجازی پست میکنی؟ آیا کسی هست که در باشگاه این سوال هارا از او بپرسد و به او بگوید اینجا چه خبر است؟
به نظر من او انسانی دوست داشتنی و استعدادی بزرگ است و بسیار خجالتی است و توسط اتفاقات بد پیرامونش محاصره شده است."
 
آیا او جایی در آینده باشگاه دارد؟
"فکر کنم اگر پیشنهادی داشته باشند همین فردا اجازه ی خروج وی را صادر می کنند. اما‌ اگر پیشنهادی نباشد وظیفه مربی است که برای فصل بعد چیزی از او بیرون بکشد.باید هرطور شده او را وارد سیستم تیم خود کنید و جوری از او استفاده کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۲,۰۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰