loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن : مواجهه با منچسترسیتی همواره تنگاتنگ بوده است
ورمالن : مواجهه با منچسترسیتی همواره تنگاتنگ بوده است

ورمالن : مواجهه با منچسترسیتی همواره تنگاتنگ بوده است


گلزنی و کسب نتیجه برای تیم روبرتو مانچینی در مسافرت به لندن از اهمیت خاصی برخوردار است ، به خصوص که در چهار دیدار گذشته آنها تنها موفق به ثمر رساندن دو گل شده اند.

توپچی ها در دو بازی اخیر مقابل سیتی ، یک تساوی و یک پیروزی بدست آورده اند و کاپیتان آرسنال دلیلی نمی بیند که این اتفاق مجددا تکرار نشود.

ورمالن به برنامه ی رسمی مسابقات گفت : " با نگاهی به سال های گذشته در میابیم  هر باری که آنها به امارات آمده اند رقابت تنگاتنگی برای دو تیم بوده است و من فکر می کنم بعد از ظهر یکشنبه نیز شاهد وضعیت مشابهی خواهیم بود "

" ما سال گذشته مقابل آنها خوب بازی کردیم ، یک بر صفر پیروز شدیم و این فرصت را داشتیم تا سه یا چهار گل دیگر نیز به ثمر برسانیم و همچنین می توانیم به تساوی چند ماه قبل در خانه آنها ببالیم "

" آنها بازیکن های بزرگی دارند و قهرمان شده اند اما اطمینان داریم که می توانیم نتیجه ی لازم را به دست آوریم تا برای هفته های پیش رو ، روحیه ی بالای خود را حفظ نماییم "

این مسابقه شروع یک سلسله از دیدارهای دشوار آرسنال ، به خصوص در خانه خواهد بود و آنها در سه هفته آینده میزبان چهار حریف دیگر که نام های بزرگی در میان آنها دیده می شود ، در امارات خواهند بود و ورمالن بر اهمیت چالش های پیش رو واقف است.

وی افزود : "  نگاهی به لیست بازی ها نشان می دهد که در هفته های پیش رو باید با تیم هایی مثل چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ بازی کنیم "

" مسابقاتی برای هواداران و بازیکن ها وجود دارد که دوست داشتنی هستند ،  البته ، اما ما با هرکدام از آنها با روش مخصوص خود برخورد خواهیم کرد. بازی های زیادی پیش روی ما باقی مانده و  بنا براین دلایل زیادی برای هیجان زده شدن وجود خواهد داشت "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰