loading
در حال بررسی درخواست شما
ونپرسی منتظر استقبال آتشینی باشد!
ونپرسی منتظر استقبال آتشینی باشد!

ونپرسی منتظر استقبال آتشینی باشد!


رییس انجمن هواداران مستقل آرسنال،لوییس لانگتون احساس میکند باشگاه با موافقت به تشویق منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر در ورزشگاه امارات کار درستی انجام میدهد اما هشدار میدهد رابین ونپرسی باید منتظر استقبال آتشینی از سوی هواداران باشد!

منچستر یونایتد دوشنبه شب با هتریک ونپرسی و پیروزی 3-0 مقابل استون ویلا 20 قهرمانی اش را در لیگ برتر قطعی کرد.

به طور سنتی برنده لیگ در بازی بعد از مسجل شدن قهرمانی، هنگام ورود در زمین باید از سوی بازیکنان تیم حریف تشویق شود،کاری که منچستر یونایتد در سال 2005 برای چلسی انجام داد و در سال 1991 وقتی که آرسنال قهرمان شد منچستری ها برای آرسنال این کار را انجام دادند.

لانگتون معتقد است باشگاه کار درستی برای نشان دادن احترام به دستاوردهای منچستر انجام میدهد و همچنین میتواند درک کند چرا احساسات هواداران نسبت به ونپرسی به جوش خواهد آمد.

لانگتون میگوید:" فکر میکنم باید تونل تشویق را برای آنها درست کنیم زیرا نمیخواهم با انجام ندادنش کوچک به نظر برسیم.

"انجام ندادن این کار توسط باشگاه و توجه نکردن هواداران به ورود منچستر یونایتد به زمین در واقع انگیزه رابین ونپرسی را بیشتر خواهد کرد.

"ترجیح میدهم در ابتدای بازی آنها را تشویق کنیم و سپس به بازی بپردازیم. در غیر این صورت تمرکز به جای آرسنال روی رابین ونپرسی خواهد بود. ما برای حمایت کردن به ورزشگاه میرویم.

"ولی واقعیت این است که از او استقبال آتشینی خواهد شد.


"فوتبال یک بازی شور و اشتیاق و احساسات است،و هواداران زیادی وجود دارند که احساس بسیار شدیدی در مورد شرایطی که ونپرسی آرسنال را ترک کرد دارند.

"ما او را هفت فصل با مصدومیت داشتیم و سپس او یکسال بدون مصدومیت خوب کار کرد و در آخر تصمیم به ترک آرسنال گرفت.

"فکر میکنم در بیانیه ای که پیش ار رفتن داد احساس کرد با هواداران کنار آمده، ولی در واقع نشان داد تا چه اندازه از هواداران فاصله دارد.

"او کاملا در این مورد اشتباه کرد.او درک نکرد که هواداران آرسنال چه احساسی نسبت به او و نسبت به باشگاه دارند.

"او با این انتقال راه خود را از هواداران جدا کرد، این چیزی است که هنوز هم بسیار شدید توسط هواداران احساس میشود و آنچه روز یکشنبه انجام میشود پاسخ به این انتقال خواهد بود.

"او با جشن گلی که با گلزنی مقابل استوک انجام داد،و به کنار زمین رفت و فرگوسن را در آغوش گرفت،احترام زیادی به آرسن ونگر نگذاشت.

"او با این حرکت این پیام را میرساند که آرسن ونگر کسی نبوده که او را کشف کرده و به این مرحله رسانده است،مرحله ای که امروز او را به رسمیت میشناسند."

"زمانی که او به ما ملحق شد،او یک شخص ناچیز و غیرقابل فبول در هلند بود،جایی که او مشکلات زیادی در فاینورد داشت.خرید او یک ریسک بود،و بی شک ونگر کسی بود که او را به بازیکن کنونی تبدیل کرد."

لانگتون معتقد است باشگاه در تابستان ترکیب خود را تقویت خواهد کرد.

"باشگاه قبول کرده که باید شکاف موجود در ترکیب را پر کند.اما مدیران و هواداران هنوز هم به ونگر در مورد تشخیص کاری که نیاز است انجام دهد،ایمان دارند ،به جای اینکه ما فقط در مورد خرید بازیکنان با کلاس بالای جهانی صحبت کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : independent.co.uk
بازدید: ۳,۰۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰