loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اوکس یک هافبک مرکزی خواهد شد
ونگر: اوکس یک هافبک مرکزی خواهد شد

ونگر: اوکس یک هافبک مرکزی خواهد شد


ملی پوش انگلیسی آرسنال پس از اینکه در آگوست ۲۰۱۱ به باشگاه پیوست در پست های مختلفی به کار گرفته شده اما معمولاً در جناحین بازی کرده است.

با این وجود ونگر معتقد است او کیفیت های مناسبی دارد تا در آینده نزدیک دوران حرفه ای موفقی را به عنوان یک هافبک مرکزی داشته باشد.

" در حال حاضر او هنوز در حال شکل گیری است. اینکه او در جناح چپ، راست و در صورت نیاز در مرکز بازی می کند برای آموزشش خوب است، پس از ۲۳ یا ۲۴ سالگی در یک پست مشخص و معین جا می افتید.

" او به بازیکن عمقی تری تبدیل خواهد شد؛ چرا که در ارسال توپ های بلند، نفوذ از عمق زمین، پخش کردن توپ و نفوذ انفرادی کیفیت خوبی دارد. مسلماً او دارای کیفیت هایی مشابه به استیون جرارد است. کمی نیز شبیه رمزی است."

اوکسلید چمبرلین در جریان تساوی ۲-۲ انگلیس مقابل برزیل در تابستان گذشته عملکرد تاثیر گذاری به عنوان هافبک مرکزی داشت و ونگر می گوید این بازیکن ۲۰ ساله شانس این را دارد تا پس از بازگشتش بار دیگر جایگاه خود را در تیم ملی محکم کند.

" او فرصت خوبی دارد، فکر می کنم او در برنامه های روی هاجسون قرار خواهد داشت؛ چرا که می تواند به عنوان هافبک مرکزی و در جناحین بازی کند، در آن بخش انگلیس بازیکنان خیلی زیادی ندارد.

" مقابل برزیل وقتی وارد زمین شد تاثیر زیادی داشت به خصوص درخط میانی و به عنوان یک هافبک مرکزی عمقی. آینده او در آنجا خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰