loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برنامه سه منظوره برای موفقیت
ونگر: برنامه سه منظوره برای موفقیت

ونگر: برنامه سه منظوره برای موفقیت


سرمربی آرسنال در سخنرانی خود نشست عمومی سالانه باشگاه گفت تمام کسانی که مرتبط به باشگاه هستند در پایان فصل خوشحال خواهند بود.

تیم ونگر در مسیر درستی قرار دارد و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در صدر جدول جا خوش کرده است. آمدن مسوت اوزیل به تیم هم باشگاه را در موقعیت مناسبی قرار داده ولی ونگر معتقد است موفقیت بلند تیم به وسیله ساختن تیم از درون بستگی دارد.

" به نظر من هسته ی اصلی باشگاه ما و قدرت ما این است که تیم را از درون تقویت کنیم، یعنی با بازیکنانی که زیر نظر ما آموزش می بینند.

" ما یک سبک بازی خاص داریم که به آموزشی خاص درون باشگاه نیازمند است، و البته ما باید با استعدادیابی این موضوع را تکامل ببخشیم. استعدادیابی خوب گاهی اوقات به این معنی است که با توانایی های فنی مربیان خودی بازیکنانی که زمان ورودشان به تیم صرفاً شناخته شده نیستند را به بازیکنانی با کلاس جهانی تبدیل کنیم.

" بازیکنانی مثل اوزیل هم در نقطه مقابل این قضیه قرار دارند، شما باید شناخت اوزیل به استعدادیابی خاصی نیاز ندارید چون همه او را می شناسند.

" من فکر نمی کنم خریدهای گران قیمت چیزی باشد که همه باید آن را انجام دهند، در درجه اول چون تعداد چنین بازیکنانی در دنیا محدود است.

" در درجه دوم رقابت در کل جهان نسبت به 10 سال پیش بسیار بیشتر شده است و امروزه در دنیا 15 باشگاه هستند که توانایی خرید چنین بازیکنی را دارند."

یک نگاه گذرا به جدول لیگ شروع خوب آرسنال در این فصل را تایید می کند ولی آنها برای زمانی فراتر از این فصل فرم خوبی دارند، آرسنال در 17 بازی اخیر خودش در لیگ برتر فقط یک بار بازنده بوده است. ضمن اینکه هیچ تیمی در سال 2013 بیشتر از آرسنال امتیاز نگرفته است.

" شنیدن چنین چیزی خوب است چون اوضاع ما آنقدر ها هم که همه فکر می کردند بد و فاجعه بار نبود.

" ولی این موضوع مشخصاً نشان می دهد که ما با ثبات کار کرده ایم، از ماه نوامبر سال گذشته نشان داده ایم که در نتیجه گیری اعتماد به نفس لازم را داریم و این برای لیگ برتر در این فصل مشوق ما است.

" من گفته ام که می خواهیم در پایان ماه می همه خوشحال باشند و این هدف هر مربی است. به همین خاطر است که تلاش زیادی می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰