loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد دفاع، مسی و انگلستان
ونگر در مورد دفاع، مسی و انگلستان

ونگر در مورد دفاع، مسی و انگلستان

 
در مورد دفاع و بازی کردن مونرئال به عنوان مدافع میانی...
 
ما تجربه از دست دادیم. دو بازیکن باتجربه را از دست دادیم - دبوشی و کوشلنی. اگر به عنوان یک تیم به ما نگاه کنید، می خواهم به تیمم بابت خوب دفاع کردن اعتبار بدهم زیرا جزء دو تیمی هستیم که در کمترین زمان توپ را از حریف پس گرفته اند. ما تیمی هستیم که به سایر تیم ها کمترین فرصت را برای بودن در یک-سوم تهاجمی شان می دهد. جایی که باید بیشتر احتیاط کنیم، شانس هایی است که به حریف می دهیم. شانس های خیلی کمی به حریفان می دهیم ولی به هر حال باید محتاط تر باشیم.
 
در مورد بازیکنانی که سال آینده به رقابت زیر 21 سال خواهند رفت...
 
بستگی دارد. اگر روی هاجسون می خواهد در یورو 16 خوب عمل کند، فکر نمی کنم علاقه ای به ایجاد فشار مضاعف به بازیکنان زیر 21 سال در تابستان منتهی به یورو داشته باشد. بازی های قهرمانی زیر 21 سال اروپا از 17 ژوئن آغاز می شود. تمرینات در ابتدای جولای آغاز می شود. بازیکنان در مجموع فصل، 50 تا 55 بازی انجام خواهند داد، بدون تعطیلات. فکر نمی کنم گزینه ایده آلی در راه آماده سازی انگلستان برای یورو باشد.
 
در مورد رونی و اینکه آیا کاپیتانی انگلستان او را احیا کرده است...
 
شخصا باور دارم رونی مهاجم مرکزی است. او در بازی اسکاتلند آنجا بازی کرد و خیلی خوب بود. شگفت زده نشده ام. او وقتی 16 ساله بود به دیوید سیمن گل زد. همان روز گفتم که این پسر آینده فوق العاده ای خواهد داشت. او هر چیزی که شما از یک بازیکن سطح بالا میخواهید را دارد. به سختی تلاش می کند، متعهد است و بازی را خیلی خوب درک می کند. شاید چون خیلی تلاش می کند در پست های مختلفی از او بازی گرفته می شود. تعجب نکرده ام، برای من او بازیکنی در کلاس جهانی است.
 
در مورد اینکه چقدر به امضای قرارداد با لیونل مسی نزدیک بودید...
 
فکر می کنم او تمایل چندانی به انتقال نداشت. در برهه ای بود که فابرگاس به اینجا آمد. فابرگاس و مسی کنار هم بازی می کردند. ما فابرگاس، مسی و پیکه را با هم می خواستیم ولی فقط توانستیم فابرگاس را بگیریم. ما در خریدن مسی به بن بست نخوردیم، بلکه خود مسی در بارسلونا راحت بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰