loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : ونگر کلید ادامه راه
ویلشر : ونگر کلید ادامه راه

ویلشر : ونگر کلید ادامه راه


هافبک ملی پوش انگلیسی یکی ار پنج بازیکن بریتانیایی و جوان آرسنال بود که قبل از کریسمس ، قراردادهای بلندمدتی را با این باشگاه امضا نمودند. در حالی که ونگر بیش از هر زمان دیگری مورد حجمه هواداران قرار دارد ، ویلشر با اتخاذ موضعی شفاف از احترام بالای او میان خود و هم تیمی هایش سخن می گوید. همچنین یکی از ایده های ونگر ساختن آینده آرسنال بر پایه ی هسته ای متشکل ار بازیکن ها بریتانیایی است که در مقابل پول بیشتر باشگاه را ترک نکنند و ویلشر هم جزئی از این فرآیند است.

ویلشر به مجله ی رسمی باشگاه گفت : " او همیشه پشت من بوده است "

" وقتی من هجده ساله بودم او اعتمادش را به من نشان داد و در تمام طول دوران مصدومیتم همواره همراه من بود "

" او می دانست تنها چیزی که باعث پیشرفت من می شود بازی کردن است و او پای من ایستاد. من می خواهم به این خاطر از او تشکر کنم ، و بله ، او بخش مهمی از اینکه چرا تمدید کردم بود "

"اینجا خانه من است، خانواده ام تا زمین تمرین 20 دقیقه فاصله دارند و همه دوستانم همین دور و بر هستند. من توسط این باشگاه شناخته شده ام و تمدید قرارداد یک تصمیم آسان بود. فقط باید یک سری کارها انجام میشد "که خیلی هم طول نکشید و از اینکه آینده ام سر و سامان پیدا کرده خیلی خوشحال هستم.

ویلشر می افزاید : " من اینجا خیلی خوشحالم ، قرارداد بلند مدتی امضا کرده ام در حالی که هنوز 21 ساله نشده ام ، من آینده ام را در آرسنال می بینم. ما مجموعه ی خوبی از بازیکن های جوان ، به خصوص انگلیسی ها را در این جا داریم. ما همچنین کاکلن و رمزی را هم داریم، همه ما با هم به تیم اصلی آمده ایم و در حال پیشرفت و کسب تجربه بیشتر هستیم. "

" آلکس اوکسلاد-چمبرلین 19 ، من 20 ، کارل جنکینسون هم 20 و کیرون گیبس 23 ساله هستیم. هنگامی که به 25 یا 26 سالگی برسیم دوران اوج ما خواهد بود و همگی می خواهیم که این جا باشیم. ما می خواهیم چیزهای جدیدی خلق کنیم و با هم جام های مختلف را برای آرسنال کسب کنیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۱,۰۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰