loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : پیش فصل برای من حیاتی است
ویلشر : پیش فصل برای من حیاتی است

ویلشر : پیش فصل برای من حیاتی است



ملی پوش انگلیسی که در دو فصل گذشته به علت برخی از مصدومیت ها ، پیش فصل مسابقات را از دست داده ، بر این باور است که این اتفاقات تاثیرات زیادی روی روند بازیهای او داشته است.

جک ویلشر که هم اکنون به طور کامل از بند مصدومیت رها شده ، همراه با آرسنال در حال لذت بردن از تور تابستانی است ، جایی که در ناگویا تمرینات مضاعفی را به همراه هم تیمی هایش سپری می نماید.

او به سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت : " بعضی اوقات ما این مسئله که در تور و تمرینات پیش فصل هستیم را فراموش می کنیم ، چیزی که هیچ کسی از آن خوشش نمیاید به خصوص در این گرما! اما ما باید از آن به نفع خودمان استفاده کنیم. ما یک فصل بزرگ پیش رویمان داریم و باید به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی برسیم "

" ما بازی انتخابی لیگ قهرمانان را نیز پیش رو خواهیم داشت و می دانیم که چه کاری می خواهیم انجام بدهیم. این مشکل است و این آب و هوا هم کمکی نمی کند ، اما شما باید آستین های خود را تا بزنید و بالا بیاورید و به جنگ آن بروید "

" در دو سال گذشته من پیش فصل مسابقات را از دست داده ام ، پس استفاده از این موقعیت قطعا برای من مفید خواهد بود. من 25 دقیقه مقابل ویتنام بازی کردم و مرحله ی بعدی می تواند یک بازی 45 دقیقه ای برای من باشد و همین طور الی آخر "

" احساس خوبی دارم و این فقط به خاطر تجاربی است که از بازی کردن به دست می آورم. مطمئن هستم که رئیس این فرصت را در اختیار من خواهد گذاشت "

" همینطور که شما بزرگتر می شوید بیش از پیش به اهمیت تمرینات پیش فصل واقف می گردید و وقتی جوانتر هستید به آینده فکر نمی کنید و از آن فراری هستید "

" بازیکن های با تجربه تر همیشه می گفتند که مطمئن شوم پیش فصل خوبی را سپری نموده ام. اکنون کمی پخته تر شده ام و مصدومیت هایی را نیز تجربه کرده ام ، پس کاملا بر اهمیت آن آگاه شده ام "

" امیدوارم هر چیزی که لازم است را از آن به دست بیاورم و اگر موفق به انجام آن شوم و مثل سایرین تمرین کنم دلیلی برای بد بازی کردنم نخواهد بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰