loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: به هر ترتیب کار را انجام خواهیم داد
ویلشر: به هر ترتیب کار را انجام خواهیم داد

ویلشر: به هر ترتیب کار را انجام خواهیم داد

آرسنال امشب به مصاف اورتون خواهد رفت، تیمی که با کسب پیروزی خود هم می تواند به جمع چهار تیم برتر بپیوندد. 

ویلشر انتظار آزمون دشواری در برابر اورتون دارد.

"اورتون تیم خیلی خوبی است. به ویژه وقتی بازی در گودیسون پارک باشد اما حتی وقتی آنها به اینجا می آیند هم شما می دانید با چه چیزی رو به رو خواهید شد.

"آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند در ضد حملات به شما ضربه بزنند. خط میانی قدرتمندی دارند که از پیش رو برداشتن آن مشکل است. آنها چهار امتیاز از ما کمتر دارند و بنابراین پا گذاشتن به این میدان پس از برد روز شنبه مهم است.

"وقتی 1-0 عقب بودیم به این فکر می کردید که "یک امتیاز از این بازی می گیریم، فقط باید امتیازی بگیریم و دست خالی نباشیم" بنابراین کسب سه امتیاز بسیار مهم بود. آن برد ما را به رتبه سوم رساند و فاصله مان با اورتون که آن روز برنده شد و در فرم خوبی قرار دارد را هم حفظ کرد. ما به برد احتیاج داریم این را می دانیم و برای برنده شدن هر چه از دستمان بر آید انجام میدهیم.

تافی ها لیتون بینز و لئون عثمان ملی پوش را در ترکیب خود دارند و ویلشر فکر می کند اگر آرسنال در اندیشه کسب 3 امتیاز دیگر است پیروزی در نبرد میانه میدان ضروری خواهد بود.

"سال ها است که به بازی لئون عثمان علاقه مندم، فکر می کنم او بازیکن بزرگی است. سبک او مثل اینیستا است که می تواند از بازیکنان عبور کند، کنترل خوبی روی توپ دارد و خیلی دست کم گرفته شده است.

"از دید من او یک بازیکن بزرگ است و آنها می توانند اینجا خطرناک ظاهر شوند به ویژه با وجود بازیکنانی مثل فلایینی و گیبسون که ضربات خوبی می زنند. نبرد در میانه ی میدان کلیدی خواهد بود و اگر بتوانیم از آن پیروز خارج شویم آنگاه احساس می کنیم می توانیم بازی را بیریم. 

"لیتون بینز یک فوتبالیست بزرگ است او به طور ذاتی چنین است. او سریع ترین بازیکن نیست اما در آن سمت با پینار ارتباط خوبی دارد.

"این موردی است که باید حواسمان به آن باشد. اما قبلا بازی آنها را دیده ایم و باید نقاط قوتشان را از کار بیندازیم. اما ببینید، ما در خانه هستیم و باید بازی را به آنها تحمیل کنیم. اگر بازی خودمان را انجام دهیم، پاس ها و حرکاتمان، می دانیم که می توانیم هر تیمی را شکست دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰