loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر در مورد شکست و فابیانسکی
ویلشر در مورد شکست و فابیانسکی

ویلشر در مورد شکست و فابیانسکی

 
در مورد شکست...
 
بازی در اختیار ما بود ولی در پایان چیزی که اهمیت دارد نتیجه بازی است. ما چند شانس ایجاد کردیم و فکر می کنم فابیانسکی امشب فوق العاده بود. برای دو دقیقه (روی گلی که خوردیم) به خواب رفته بودیم که در این سطح شما نمی توانید این کار را انجام دهید.
 
در مورد فابیانسکی...
 
وقتی در آرسنال بود همیشه می توانستید بگویید که او دروازبان خاصی است. برای دو سال کنار او بازی کردم. در مورد او کار کمی بُعد روانی هم داشت ولی به نظر می رسد او این مشکل را پشت سر گذاشته و دروازبان سطح بالایی است. آنها خوش شانس بودند که او امشب روی فرم بود.
 
در مورد عملکرد فابیانسکی...
 
فکر می کنم فابیانسکی فوق العاده بود. در نیمه دوم چند شانس خلق کردیم که باید گل می شدند ولی فابیانسکی آنها را گرفت. او امسال برای سوآنزی فوق العاده بوده است. برای او خوشحالم. او برای چند سال در آرسنال دوست خوب من بود. او از نظر فنی رشد کرده است و به نظر می رسد از نظر فردی هم همینطور - برای او خوشحالم.
 
در مورد اینکه آیا آرسنال شایستگی کسب حداقل یک امتیاز را داشت...
 
فکر می کنم داشتیم. فکر می کنم نمایش نیمه نخست ما هم شایسته یک امتیاز بود. فابیانسکی در نیمه نخست خوب بود و به نظر می رسید بازی که جلوتر می رود او هم بهتر می شود. به اندازه کافی خلق موقعیت کردیم و باید گل می زدیم.
 
در مورد عقبگرد...
 
باید جنبه های مثبت را بگیریم. رد طول هفته بازی را دوباره تماشا خواهیم کرد و باید ببینیم کجا باید گل می زدیم. برای دو دقیقه آرام گرفتیم و تنبیه شدیم. اگر به کل 90 دقیقه نگاه کنید، بیشتر بازی در اختیار ما بود. بنابراین باید نکات مثبت را از بازی بگیریم و از این شکست درس بگیریم.
 
در مورد منچستر یونایتد...
 
امسال و در جریان جام حذفی آنجا بودیم و برنده شدیم، بنابراین شرایط را می دانیم. اعتماد به نفس ما برای حضور در آنجا بالا خواهد بود ولی باید عملکرد خوبی داشته باشیم. خوب نیست که به آنجا برویم و چون قبلا آنها را شکست داده ایم فکر کنیم که دوباره برنده خواهیم شد. باید عملکرد خوبی داشته باشیم، به سختی تلاش کنیم و برای پیروزی کار درست را انجام دهیم.
 
در مورد اینکه نمی خواستید روند بدون شکست اینطور به پایان برسد...
 
اصلا نمی خواستیم این روند به پایان برسد، خصوصا اینکه در خانه بازی را کاملا در اختیار داشتیم. پذیرش این شکست سخت است ولی وقتی انطور بازی را در اختیار می گیرید، باید آن را برنده شوید ولی ما برای لحظه ای آرام گرفتیم و تنبیه شدیم. در این سطح تنبیه می شوید و ما هم تنبیه شدیم.
 
در مورد اینکه چطور سوآنزی آرسنال را دابل کرد...
 
نمی دانم. وقتی مقابل تیمی مثل سوآنزی بازی می کنیم، همیشه بازی سختی خواهیم داشت چون آنها هم مثل ما می خواهند توپ و میدان را در اختیار داشته باشند. وقتی مثابل تیمی بازی می کنیم که می خواهد بازی مستقیم انجام دهد کار برای ما آسان تر است چون می توانیم توپ را در اختیار بگیریم و روی آنها فشار بیاوریم. ولی سوآنزی می خواهد مثل ما بازی کند و هر تیمی توپ دستش باشد بازی می کند. فکر می کنم در نیمه نخست بازی دست ما بود و در نیمه دوم هم به اندازه کافی برای برنده شدن تلاش کردیم. وقتی در این سطح این تعداد شانس ایجاد می کنید یا باید گل بزنید یا تنبیه خواهید شد.
 
در مورد احساس خودت از بازگشت...
 
بازگشت عالی است خصوصا در امریتس. من هفته گذشته هم 30 دقیقه در هال بازی کردم ولی همیشه بازگشت و بازی کردن مقابل هواداران خودتان ویژه است. احساس خوبی داشتم.
 
در مورد 150مین بازی برای آرسنال...
 
بله خوب است چون آن را در بازگشت و در مقابل هواداران تجربه کردم. بازی قبل مقابل هال بازگشت را تجربه کرده بودم ولی بازی مقابل هواداران خودتان خاص است و احساس خوبی به شما می دهد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰