loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر، گلزنی و سیگار کشیدن
ویلشر، گلزنی و سیگار کشیدن

ویلشر، گلزنی و سیگار کشیدن

در مورد اهمیت بازگشت به بازی...

امتیاز مهمی بود نمی خواهید با یک باخت به بازی های ملی بروید و فرصت دارید درباره آن فکر کنید. یک امتیاز خوبی بود و اینجا مکان دشواری برای آمدن و بازی کردن است. به ویژه وقتی که شما 1-0 عقب هستید و وارد 30 دقیقه پایانی بازی می شوید. حتی در پایان فکر کردیم ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد اما ما خوب بازی کردیم و به نکات مثبت بازی توجه می کنیم.

در مورد حفظ صدر نشینی...

در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همان طور که می توانید ببینید تاتنهام در خانه شکست خورد. تیم های بزرگ می بازند و ما چنی بازی را برده ایم و مردم فکر می کنیم پس این بازی یا آن بازی را هم می بریم اما امروز کار ساده ای نداشتیم. فکر می کنم در پایان فصل به عقب نگاه می کنیم و می بینیم که امتیاز خوبی بوده است.

در مورد سپری کردن سه سال بدون گلزنی در لیگ...

در بازی های زیادی بوده ام و گاهی موقعیتی بدست آورده و آن را از دست داده ام اما خوب بود که امروز گل زدم. قبل از گل هم یک فرصت داشتم که صادقانه بگویم، آن را ندیدم. خوش شانس بودم که موقعیت دیگری بدست آوردم و آن یک ضربه خوب بود.

در مورد شخصیتی که تیم نشان داد...

مردم می گیوند در چند سال گذشته آن را نداشته ایم اما در فصل قبل و با پیروزی های پی در پی آن را بدست آوردیم و این فصل هم آن را ادامه دادیم چند بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کردیم و اکنون خوب به نظر می رسیم. باید آن ذهنیت برد را بدست آوریم.

در مورد پر تعداد تر شدن ترکیب در صورت بازگشت همه مصدومان...

فصل قبل چند بازیکن اضافه کردیم که به خوبی جا افتاده اند. الیویه ژیرو تا اینجا فصل شگفت انگیزی داشته است و ما هنوز سانتی را داریم که بازخواهد گشت و به نظر می رسد مسوت به خوبی در ترکیب جا افتاده بنابراین در این زمان قوی به نظر می رسیم. باید همه را آماده نگه داریم و آنگاه ترکیب خوبی برای انتخاب داریم.

در مورد نقش اوزیل رو گل ویلشر...

فکر می کنم وقتی فشاری که او ایجاد می کند را می بینید می گویید او برای تیمی بزرگ بازی کرده و یاد گرفته است چطور به درستی دفاع کند. فکر می کنم همه متوجه این مسئله در مورد او می شوند و امیدوارم بتوانیم از او یاد بگیریم کی فشار بیاوریم و چه زمانی خیر. او در باشگاه بزرگی بوده و تجربه دارد پس برایمان عالی است.

در مورد تصاویر سیگار کشیدن ویلشر...

مرتکب یک اشتباه شدم. بازیکنان اشتباه می کنند من سیگاری نیستم با رئیس صحبت کردم و او پرسید چه اتفاقی افتاده و من برایش توضیح دادم و مشکل را حل کردیم. امروز مرا در ترکیب قرار داد و امیدوارم پاسخ اعتمادش را داده باشم.

در مورد بازی های حیاتی انگلیس در انتخابی جام جهانی...

دو بازی بزرگ مقابل ماست. انتظار داریم بازی های خانگی خود در ومبلی را ببریم اما حرف من را غلط تعبیر نکنید که آنها بازی های ساده ای هستند. بازی های ملی سخت هستند، همان طور که در بازی قبلی متوجه شدم. فکر می کنم به 3 یا 4 امتیاز از این دو بازی احتیاج داریم و آنگاه اوضاع مرتب می شود. ترکیب خوبی داریم و امیدواریم موفق به انجام این کار بشویم.

در مورد جنگیدن برای [حضور در تیم ملی] انگلیس...

البته، برای یک انگلیسی هیچ حسی بهتر از بازی کردن برای کشورش وجود ندارد. هر بار که پیراهن تیم ملی را می پوشم برایم باعث افتخار است و اگر انتخاب شوم بیشترین توانم را به کار می گیرم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۶۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰