loading
در حال بررسی درخواست شما
پر : حملات ما غیرقابل پیش بینی است
پر : حملات ما غیرقابل پیش بینی است

پر : حملات ما غیرقابل پیش بینی است

 

آرسنال تیم آماده لیگ برتر در سال 2015 بوده است. آن ها از ابتدای سال، 18 بازی از 22 بازی خود را برده اند. 
 
برد 3-1 دوشنبه مقابل هال سیتی آن ها را با 1 بازی کمتر از منچستر سیتی به جایگاه سوم جدول بازگرداند. مرتساکر هدف خود را پایان قدرتمندانه فصل قرار داده است. 
 
او خاطرنشان کرد: "نحوه بازی ما بسیار غیر قابل پیش بینی است. حتی برای من که در عقب زمین هستم هم نیز گاهی عجیب به نظر می رسد! بعضی اوقات تعادل خود را از دست می دهیم اما گاهی هم بسیار خوب است، بنابراین باید ادامه بدهیم و روی بازی خودمان تمرکز کنیم، خصوصا از نظر دفاعی."
 
"می خواهیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را بگیریم. قهرمانی از دست رفته است اما این برای ما یک پیشرفت محسوب می شود زیرا فصل پیش برای رفتن به لیگ قهرمانان دو بازی بسیار نزدیک با بشیکتاش داشتیم."
 
"این اولین هدف ماست و مسلما پس از آن جام حذفی قرار دارد. دفاع از عنوان قهرمانی فوق العاده خواهد بود. در حال تمرکز ما روی آن است و بسیار آماده به نظر می رسیم. کار دشواری خواهد بود اما روند ما کاملا رضایت بخش است."
 
آرسنال در مقابل هال تعداد بازی های پیاپی بدون شکست خود را به عدد 10 رساند و مرتساکر عقیده دارد که آن ها نسبت به ابتدای فصل قدم های بزرگی رو به جلو برداشته اند.
 
"این پیروزی بزرگی برای ما بود. قبل از بازی احساس آرامش داشتیم اما این که آن ها برای فرار از سقوط می جنگیدند کار را برای ما سخت می کرد. به هر حال نحوه برخورد ما با مساله بسیار خوب بود."
 
"فکر می کنم پیشرفت ما در سال 2015 عالی بوده است و همه به دنبال یک پایان قدرتمندانه هستیم. این که در سال های گذشته چگونه از چنین گردنه هایی عبور کرده ایم مایه خوشحالی است." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۶
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰