loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: خرید اوزیل برای ما یک هدیه است
پر: خرید اوزیل برای ما یک هدیه است

پر: خرید اوزیل برای ما یک هدیه است


مدافع 28 ساله توپچی ها معتقد است تجربه مثبت او و هم وطنش لوکاس پودولسکی در لندن در ترغیب کردن اوزیل برای پیوستن به آرسنال نقش داشته است.

مرتساکر که پیش از نیز در وردربرمن با اوزیل هم بازی بوده می گوید: " مسلماً ما در اردوی تیم ملی صحبت می کردیم.

" درمورد تجارب خود در آنجا ( انگلیس ) صحبت کردیم - چه درمورد مربی، چه درمورد شهر و چه درمورد هم تیمی هایمان. او درمورد آرسنال و لندن فقط چیزهای خوبی از من شنید.

" همچنین مسوت می دانست که من و لوکاس در آنجا احساس راحتی داریم، فکر می کنم این مسائل در ذهنش وجود داشت و ممکن است که در تصمیمش موثر بوده باشد.

" معتقدم آرسنال می تواند افتخار کند که بازیکنی چون مسوت باشگاه را انتخاب کرده است، آرسن ونگر به صورت خلاصه درمورد مسوت با من صحبت کرد اما او واقعاً نیازی به نظر من نداشت. او برای مدتی طولانی حرفه مسوت را دنبال کرده و همیشه یکی از تحسین کنندگانش بوده است. برای ما این انتقال یک هدیه است.

" آمدن به اینجا برای من یک هدیه بود و برای لوکاس نیز همینطور، پس چرا برای مسوت متفاوت باشد؟"


مرتساکر که در این فصل به دلیل غیبت توماس ورمالن و میکل آرتتا، کاپیتان آرسنال بوده است می گوید این مساله باعث افتخارش است.

" باید با خودتان صادق باشید و بگویید که من فقط انتخاب سوم برای این وظیفه هستم اما بله در حال حاضر من درون زمین رهبری تیم را برعهده دارم و این افتخار بزرگی است.

" فکر می کنم این نشانه ای از شناخت مربی است و معتقدم که کاملاً متوجه می شود از تجربه ام برای آرسنال استفاده می کنم. من برای 10 سال در سطح حرفه ای بوده ام، 9 سال است که در تیم ملی حضور دارم بنابراین تجربه بالایی دارم، من شرایط مختلفی را پشت سر گذاشته ام. اگر تشخیص داده شود که کاپیتان تیم باشم آنگاه از انجام آن خوشحال می شوم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal/en
بازدید: ۱,۵۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰