loading
در حال بررسی درخواست شما
پل اسکولز : اوزیل در آرسنال تلاشی نمی کند
پل اسکولز : اوزیل در آرسنال تلاشی نمی کند

پل اسکولز : اوزیل در آرسنال تلاشی نمی کند

 
پل اسکولز بازیکن سابق منچستر یونایتد ، می گوید که اوزیل در بازی های آرسنال احساسی کار میکند و انگیزه ای ندارد و دلیل آن عدم وجود رهبر برای او در ورزشگاه امارت است.
 
اوزیل که با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد در تابستان سال 2013 با مبلغی معادل 50 میلیون یورو به شمال لندن آمد . اوزیل در این فصل تنها موفق به زدن 2 گل و دادن 3 پاس گل شده است.
 
اوزیل باید خود را برای بازی با منچستر یونایتد در جام حذفی آماده کند . پل اسکولز در آستانه بازی آرسنال و تیم سابقش مطالبی را در صفحه ی اوینینگ استاندارد خود نوشت.
 
"در تمام سال های قبل ، بازیکنان مطرح و جاه طلبی از قبیل پاتریک ویرا ، تیری آنری ، سسک فابرگاس و رابین فن پرسی در آرسنال بوده اند اما تمام آن ها این تیم را ترک کردند و دلیل آن نیز ساده است . آرسنال نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود.
 
"تمام آنها رفتند چراکه میدانستند اگر میخواهند قهرمانی را کسب کنند باید به جایی دیگر بروند . اوزیل در این باره یک انتخاب راحت برای آرسنال بود.
 
"نمی توان در توانایی های اوزیل شک کرد اما از زمانی که او به آرسنال آمده ، در هر بازی او احساسی کار میکند.
 
" او نیاز به یک رهبر در زمین دارد تا او را هدایت کند . او در رئال این شانس را داشت که قهرمان لیگ شود اما در آرسنال این طور نیست.
 
اسکولز درباره تیم آرسنال هم نظراتی را داده است:
 
"وقتی به تاریخچه ی موفق آرسنال و همین طور 10 سال اول آرسن ونگر در این تیم نگاه می کنم برایم سخت است که ببینم این تیم برای قهرمانی لیگ اشتیاقی ندارد . از نظر من آرسنال هر ساله برای سهمیه میجنگد و این تیم به همین امر نیز خوشحال است!
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
به قلم Reza ADPH
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : msn.com/en-in/sports/football
بازدید: ۱,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰