loading
در حال بررسی درخواست شما
پولدی: مرا فراموش نکنید
پولدی: مرا فراموش نکنید

پولدی: مرا فراموش نکنید


این مهاجم آلمانی و ملی پوش یکی از خریدهای تابستان گذشته آرسنال به حساب می آید و همه از این مهاجم سرشناس انتظار بازیهای درخشانی داشتند اما مصدومیت های پیاپی اجازه خود نمایی به پولدی نداد.

با این حال او توانست در فصل قبل 16 گل به ثمر برساند ولی انتظارات از او بیش از اینها بود. خودش دلیل این موضوع را مصدومیت می داند.

" این اولین فصل حضورم در لیگ برتر بود و به نظرم خوب کار کردم اما شما همیشه این احساس را دارید که می توانید بهتر از این باشید.

" من سعی خواهم کرد تا نمایش های بهتری داشته باشم، گلهای بیشتری بزنم و پاس گل هم بدهم. جنگیدن برای لیگ قهرمانان و لیگ برتر بسیار مهم است.

" من لیگ برتر را دوست دارم، سبک بازی ها را. سرعت بازی بسیار بالاست و شیوه دفاع و حمله به این معنی است که سال هیجان انگیزی پیش روی ماست.

" خواهیم دید تا چه اندازه پیشرفت خواهم کرد و اینکه آیا آمار بهتری خواهم داشت یا خیر. خودم هنوز بر این عقیده ام که در فصل اولم خوب کار کردم.

"من مشکلی در مچ پایم داشتم، بازیهای زیادی را از دست دادم و حالا کاملاً آماده فصل جدید هستم. مشکل مچ پایم برطرف شده است. در زمان استراحت با فیزیوتراپی روی آن کار کردم، استراحت کردم و تمرینات زیادی انجام دادم و در حال حاضر احساس خوبی دارم.

" این یک مشکل عضلانی بود و همچنین مچ پا ولی الان همه چیز حل شده و دیگر درد ندارم."

پودولسکی مصمم است تا نقشی کلیدی در پایان دادن به دوران بی جامی آرسنال در این فصل داشته باشد، در کنار این موضوع او به احتمال زیاد یکی از اعضای تیم ملی آلمان در جام جهانی سال آینده نیز خواهد بود.

" هر فصل مهم است و در پایان این فصل هم جام جهانی را خواهیم داشت پس این سال بسیار بزرگی است، نه فقط برای من بلکه برای همه بازیکنان.

" ما برای کسب عنوان در لیگ برتر فصل آینده مبارزه خواهیم کرد و فکر می کنم می توانیم جزو مدعیان باشیم، امسال می تواند سال بزرگی باشد.

" البته قهرمان شدن اصلاً آسان نخواهد بود. همه فکر می کنند بردن جام راحت است ولی پنج یا شش تیم هستند که برای کسب قهرمانی می جنگند.

" اینجا مثل اسپانیا نیست که تنها دو تیم برای قهرمانی رقابت کنند، در آلمان هم فقط بایرن و دورتموند حضور دارند. کار در انگلستان آسان نیست چون رقابت بسیار شدیدی وجود دارد. ولی ما بازیکنان خوبی در آرسنال داریم، یک مربی فوق العاده و هوادارانی عالی.

" ما می توانیم برای قهرمانی در فصل بعد بجنگیم. وقتی به انتهای فصل گذشته نگاه می کنیم و اگر چند بازیکن هم به تیم اضافه کنیم آن وقت به آن باور می رسیم که می توانیم همان فرم را در فصل جدید نیز دنبال کنیم.

" شما همیشه باید ایمان خود را حفظ کنید چون ما تیم خوبی داریم، مدل بازی خوبی داریم و اگر بتوانیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم ایمان دارم که می توانیم قهرمان لیگ شویم."

پولدی در مورد جام جهانی هم گفت:

" آلمان بسیار قدرتمند است و برای قهرمانی در جام جهانی با چند تیم دیگر رقابت خواهد داشت ولی در حال حاضر تمرکز من روی آرسنال و لیگ برتر است.

" جام جهانی چالش بزرگی است، ما بازیکنان و مربی بسیار خوبی داریم ولی جام جهانی یک سال دیگر آغاز می شود و من فعلاً روی آرسنال تمرکز کرده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : dailymail
بازدید: ۸۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰