loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشرفتمان در دفاع
پیشرفتمان در دفاع

پیشرفتمان در دفاع


پس از شکست برابر تاتنهام شاگردان آرسن ونگر در هفت بازی بدون شکست بوده اند که تنها در 3 بازی دروازه آرسنال گشوده شده است. خط دفاعی شایسته تقدیر است و البته نقش میکل آرتتا و آرون رمزی را هم نباید نادیده گرفت.

"در واژگان انگلیسی نمیدانم، ولی در فرانسه برای بازیکنانی که به صورت مداوم جلوی خط دفاع میدوند واژه ای وجود دارد.

"ما چنین بازیکنانی را داریم - میکل و آرون. آنها در هافبک خوب و پرتلاش هستند. زمانی که توپ را در اختیار داریم، آنها با پاس ها بازی میکنند و زمانی که توپ را از دست میدهیم، آنها کیفیت بالایی برای از کار انداختن ضدحملات دارند. آنها برای تیم بازی میکنند. فکر میکنم آنها اولین و دومین بازیکنی هستند که در طول بازی بیشترین دوندگی را دارند.

"آرون تلاش زیادی دارد و خیلی خوب بازی میکند. پاس ها خوبی دارد و دوست دارد ابین دو محوطه حرکت کند، بنابراین برای تیم بازیکن بسیار مهم است - مانند سایر بازیکنان. فصل طولانی است و به آماده بودن و اعتماد به نفس همه بازیکنان نیاز داریم."

تلاش ها شخصی و جمعی همگی خوب هستند ولی یک دفاع موثر نیازمند ارتباط نیز هست و کوشلنی معتقد است پیشرفت چشمگیری در این زمینه وجود داشته است.

"بله درست است. ارتباط درون زمین مهم است. در طول بازی همه بازیکنان حرکت میکنند بنابراین صحبت کردن مهم است. این موضوع ساده ای است ولی بسیار مهم است.

"بله، اکنون بیشتر فریاد میزنم! انگلیسی ام بهتر شده بنابراین در زمین بیشتر حرف میزنم. ما مدافع هستیم بنابراین میتوانیم همه بازی را ببینیم. فکر میکنم همه بازیکنان با هم تیمی هایشان صحبت میکنند زیرا با اهمیت است. با دو یا یا سه متر حرکت میتوان ضدحمله ای را از کار انداخت. 

"موضوع با اهمیت این است که زمانی که توپ را از دست میدهیم به سرعت آریشمان را تغییر دهیم. فکر میکنم در هفته های گذشته این کار را انجام داده ایم و لازم است که به آن ادامه دهیم زیرا زمانی که توپ را از دست میدهیم، به سرعت آن را در زمین حریف پس میگیریم و اینگونه شانس های زیادی داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰