loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز: رئیس برای من شگفت انگیز بوده است
چمبرز: رئیس برای من شگفت انگیز بوده است

چمبرز: رئیس برای من شگفت انگیز بوده است


این مدافع در طول فصل فوق العاده ای که در شمال لندن داشت به طور معمولی بازی کرد که اولین گل دوران حرفه ای اش را به ثمر رساند و برای تیم ملی انگلستان به میدان رفت.

چمبرز از پیشرفتش خوشحال است و احساس می کند که تاثیر ، نفوذ و توانایی رئیس به او کمک کرده است تا بازی اش را به مرحله ای دیگر برساند.

"او برای من فوق العاده است. او واقعا من را دلگرم کرد و به من فرصت هایی داد تا به همه نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم و فرصت های بازی هم به من داد. من واقعاً به خاطر کارهایی که او برای من انجام داده است ، سپاسگزار او هستم."

"همه ی مردم از خیلی چیزها توقع زیادی دارند اما او بیش از انتظاراتی که من داشتم بوده است. او برای من شگفت انگیز بوده است و نمی توانم به اندازه ی کافی از او تشکر کنم."

"من فکر می کنم که او در هر کاری که انجام می دهد متفکر و با ملاحظه است. او به همه یک فرصت می دهد و بهترین عملکرد را از بازیکنان می گیرد که کیفیت خوبی برای داشتن است."

چمبرز می گوید که هم تیمی هایش هم باعث پیشرفت او شده اند.

"اگر می خواهید که مصاحبه ای در مورد این که چگونه احساس می کنید که می توانید پیشرفت کنید داشته باشید باید نزد آن ها بروید و به نصیحت ها و پیشنهاداتشان گوش بدهید یا از بازیکنان باتجربه تر بپرسید که چگونه می توانید در بازی پیشرفت کنید."

"اگر بخواهم که به یک دفاع وسط بگویم که چگونه می تواند پیشرفت کند ، می توان نزد پر یا بازیکنانی مثل او بروم. می توانید از آن ها بپرسید که نظرشان در مورد بخش معینی از بازی چه بوده است ، به طوری که واقعاً مفید باشد."


توجه: "این مصاحبه قبل از بازی با لیورپول صورت گرفته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۶
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰