loading
در حال بررسی درخواست شما
چک: بزرگترین وظیفه دوران بازی من
چک: بزرگترین وظیفه دوران بازی من

چک: بزرگترین وظیفه دوران بازی من

 

پیتر چک می گوید شکستن جمجمه ش در سال 2006 بزرگترین چالشی بوده که با آن مواجه شده، اما او مصمم بوده این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

او در بازی چلسی مقابل ردینگ به خاطر برخورد با استفان هانت بازیکن ردینگ دچار مصدومیتی شد که دکتر ها ان را تهدید کننده زندگی او می دانستند.

چک سه ماه دور از میادین بود اما می گوید تردیدی نداشته که باز هم بازی خواهد کرد.

"خیلی ها بودند که می گفتند احتمالا این پایان کار است و من دیگر بازی نخواهم کرد. افراد زیادی را اطراف خود خواهید یافت که به شما می گویند باید به خودت زمان بدهی، باید کل سال را استراحت کنی و به آهستگی آماده شوی تا برگردی.

"می خواستم برگردم و بازی کنم، به عنوان چیزی که دوست دارم انجامش بدهمو این یک چالش بود تا به همه نشان بدهم یک سال زمان لازم ندارم. چالشی بزرگی برایم بود چون روزهایی بودند که فکر می کردی هرگز اتفاق نمی افتد و اوضاع بهتر نمی شود، احساس بهتری نداشتی و می گفتی: خب، حالا باید چه کار کنم؟

"اما روزهایی هم بودند که همه چیزهای مثبت بر می گشتند و من از روشی که این کار را انجام دادم بسیار خوشحالم. وقتی برگشتم از ادامه فصل لذت بردم چون نوعی پاداش بود. هیچکس انتظار نداشت من بازی کنم پس واقعا از آن لذت بردم چون با فشار کمتری بازی می کردم که به خاطر این بود که بازگشته بودم.

"همچنین خیلی چیزها را مد نظر قرار دادم. می دانم می توانم کار های دیگری هم بکنم و احتمالا قادرم کارهای متفاوتی انجام دهم. اما این را فقط پس از ان کشف می کنید، که بسیار مثبت هم هست زیرا از آن به بعد فهمیدم که هر روزی می تواند متوقف شود.

"باید برای نقشه B یا نقشه C هم آماده باشید. تجربه ای کاملا آموزنده بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰