loading
در حال بررسی درخواست شما
ژروینیو: فوتبال زندگی ام را تغییر داد
ژروینیو: فوتبال زندگی ام را تغییر داد

ژروینیو: فوتبال زندگی ام را تغییر داد



مهاجم تکنیکی آرسنال که در ساحل عاج بزرگ شده در دوران ابتدایی بازی اش برای آکادمی جوانان تیم آبیجان در کشورش بازی کرد و پس از آن به کشورهای بلژیک و فرانسه رفت و حالا در آرسنال بازی می کند.

این بازیکن 25 ساله که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورش نیز هست اذعان می کند هر روز به خاطر شرایطی که دارد شکر گزار است.

" من در محیط خوبی رشد نکردم. نمی توانستم چیزهایی که آرزو داشتم را داشته باشم، ولی خوش شانس بودم که چیزهای ارزشمندی داشتم. والدینی که برای من می جنگیدند.

" وقتی تصمیم گرفتم فوتبال اولویت زندگی من خواهد بود باید همه توانم را روی آن می گذاشتم تا نشان دهم استعداد دارم. این کار آسانی نبود، در مسیر پیشرفتم دوران سختی داشتم. باید مسئولیت پذیر باشید و برای موفقیت بجنگید چون خانواده شما نمی تواند همه مسئولیت ها را به عهده بگیرد.

" فوتبال زندگی مرا تغییر داد، زندگی خانواده ام و زندگی خیلی های دیگر را. به خاطر فوتبال من در زندگی موفق بوده ام و نمی توانم از این مساله شاکی باشم.

" از طریق فوتبال چیزهای زیبایی را دیده ام و هنوز چیزهای زیادی هست که باید آنها را تجربه کنم. اینکه به این سطح برسم معنای زیادی برای من دارد چون می دانم در آفریقا هرگز نمی توانستم چنین تجاربی داشته باشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰