loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو : چیزهای زیادی در آرسنال یاد گرفته ام
ژیرو : چیزهای زیادی در آرسنال یاد گرفته ام

ژیرو : چیزهای زیادی در آرسنال یاد گرفته ام


مهاجم ملی پوش فرانسوی آرسنال با زدن چهارده گل و دادن ده پاس گل در اولین فصل حضور خود در آرسنال ، دوران لذت بخشی را تا کنون سپری نموده است.

با این که این بازیکن 26 ساله ی آرسنال از پیشرفت خود احساس رضایت می کند اما معتقد است هنوز هم می تواند قابلیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

ژیرو در مصاحبه با نشریه ی لو پاریزین گفت : " همه چیز مطابق برنامه پیش می رود ، اما من می دانم که می توانم بهتر از این باشم. روند عملکردم رو به بهبود است ، این بدین معنی است که می توانم آرزوهای بزرگتری در سر بپرورانم "

" من به بلوغ ذهنی رسیده ام. من همواره در حال یادگیری هستم ، مثل بازگشت به روند گلزنی ام. اکنون توپ را بهتر کنترل می کنم ، وقتی که به من می رسد و درک بهتری از موقعیت ها دارم "

" من خوش شانس بودم که مربی ای دارم که می توانم در مورد مسائل مختلف با او صحبت کنم و مسائل را با او در میان بگذارم. به تازگی ویدئویی را با هم مرور کردیم و او به من گفت که چگونه می توانم عملکردم را بهبود ببخشم. در زمین می دانیم که چه کاری باید انجام بدهیم. ارتباط  و اعتمادی خاص بین ما برقرار است "

با وجود مواجه شدن با چالش هایی جدید ، در شروع کارش با آرسنال ، ژیرو هرگز در مورد عادت کردن به شرایط لیگ برتر نگران نشده است.

" به عنوان یک مهاجم هرگز نباید به خودتان شک کنید ، بالاخره در زندگی حرفه ای هر بازیکنی فراز و فرودهایی وجود خواهد داشت " او گفت : " شما باید همواره نگرشی مثبت داشته باشید و من هم اینگونه ام. در اینجا ، این یک نیاز خیلی سطح بالاست "

" وقتی فرصتی به دست می آورید باید از آن استفاده کنید. وقتی که شرایط مساعد نیست ، باید به آینده نگاه کنید و از خودتان توقع بیشتری داشته باشید. شعار من همیشه این بوده است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰