loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: به پیشرفتمان افتخار می کنم
ژیرو: به پیشرفتمان افتخار می کنم

ژیرو: به پیشرفتمان افتخار می کنم


بازیکن تیم ملی فرانسه ، از یک فصل خوب دیگر لذت برده است ، که در 30 بازی 18 گل به ثمر رسانده است و موجب شده است توپچی ها در جدول لیگ برتر بالا بیایند و به فینال جام حذفی صعود کنند.

در حالی که ژیرو شانس آرسنال برای قهرمانی را تمام شده می بیند اما پس از تساوی بدون گل مقابل چلسی در روز یکشنبه ، او با پیشرفتی که داشته اند خوشحال است.

"خوشبختانه اگر بتوانیم مصدوم های کمی داشته باشیم ، گروه را حفظ کنیم و یک یا دو بازیکن جدید جذب کنیم ، فصل بعد فصل فوق العاده ای خواهیم داشت."

"ما باید اول این فصل را تمام کنیم ، و اگر دوم شویم و جام حذفی را کسب کنیم فصل فوق العاده ای خواهد شد. سال هایی از زمانی که کار را در رده ی دوم تمام کرده ایم می گذرد و اگر بتوانیم آن را انجام دهیم ، می توانیم پیشرفتی ببینیم که عالی است."

"اما فصل تمام نشده است و باید روی پنج بازی باقی مانده تمرکز کنیم تا در رده ی دومی باقی بمانیم."

"می دانم که هنوز می توانیم خود را ارتقا دهیم و این چیزی است که از زمانی که من به آرسنال آمده ام ، آن را انجام داده ایم. من به این مسئله افتخار می کنم و در مورد آن خوشحالم."

"من فقط می خواهم این روند را ادامه دهم و می دانم اگر بهترین بازیکنانمان را جذب کنیم و این مسئله را با روحیه ی تیم داشته باشیم ما به رقابت [قهرمانی فصل بعد] می پیوندیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰