loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا : نمی توانستم اجازه بدهم کسی مایوس شود
کازورلا : نمی توانستم اجازه بدهم کسی مایوس شود

کازورلا : نمی توانستم اجازه بدهم کسی مایوس شود


بازیساز اسپانیایی آرسنال ، تابستان گذشته از مالاگا به جمع توپچی ها ملحق شد و تا کنون توانسته با زدن دوازده گل و دادن هفت پاس گل ، تاثیرگزاری خود را به اثبات برساند.

کازورلا می توانست مدت زمانی را جهت هماهنگ شدن با فوتبال انگلستان صرف کند اما خیلی زود متوجه شد جزو خریدهایی است که ونگر حسابی ویژه روی آن ها باز کرده است.

این بازیکن 29 ساله به خوبی استانداردهای بالای خود را نشان داده است از سوی دیگر مورد استقبال هواداران قرار گرفته و خیلی زود به بازیکن محبوب آن ها مبدل گشته است.

کازورلا به آرسنال پلیر گفت : " خیلی خوب است. از جوی که در اینجا حاکم است شگفت زده شده ام. به خصوص استقبال گرمی که هواداران از روز اولی که به اینجا آمدم از من انجام دادند. به هیچ وجه انتظارش را نداشتم "

" باشگاه و هم بازی هایم کمک زیادی کردند جا بیفتم. تازه وارد بودن ، درجایی با فرهنگی متفاوت و زبانی که هرگز با آن صحبت نکرده اید همیشه دشوار است "

" اما آرسنال این احساس را در من ایجاد کرد که انگار همه چیز مرتب است ، گویی سالهاست عضو این تیم هستم ، و این شرایط در نمایش های درون زمین من نمود پیدا کرد. من فکر کردم در خانه بازی می کنم و توانستم خوب باشم ، اما جا برای بهتر شدن همیشه هست "

کازورلا افزود : " شما همیشه این احساس مسئولیت را دارید که خوب بازی کنید. وقتی به عنوان یک تازه وارد به باشگاه با عظمتی مانند آرسنال گام می گذارید ، متوجه مسئولیت خود برای خوب بازی کردن هستید "

" سعی کردم از اولین بازی که می کنم این را رعایت کنم ، سعی کردم بهترین نمایشم را ارائه بدهم و در بالاترین سطحی که امکان دارد بازی کنم "

" هم تیمی هایم بهتر از هر کس دیگری این انتقال را برایم ساده تر نمودند. به خودم قول دادم که مطمئن شوم تمام مسئولیت هایم را به خوبی انجام خواهم داد و با توجه به پولی که آن ها برای من هزینه کرده اند ، کسی را نا امید نکنم "

کازورلا معتقد است نحوه ی بازی کردن آرسنال به او این اجازه را داده تا نمایش های خوبی ارائه نماید.

وی در ادامه تشریح کرد : "  سبک بازی آرسنال بسیار شبیه به تیم هایی است که سابقا برای آن ها بازی کرده ام. تمرکز روی پاس و حرکت ، در اختیار داشتن فضا ها ، سبک بازی مورد علاقه ی من است. به همین خاطر خیلی زود با آن هماهنگ شدم "

" آرسن فلسفه ای در فوتبال باشگاه پایه گذاری کرده که مبتنی بر حفظ توپ ، و مطمئن شدن از اینکه تیم از خط دفاعی بازی را آغاز خواهد کرد و هرگز یکنواخت بازی نمی کند ، استوار است.این قطعا یک عامل مهم برای من بوده است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰