loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس آرسن ونگر پیش از دیدار با بورنموث
کنفرانس آرسن ونگر پیش از دیدار با بورنموث

کنفرانس آرسن ونگر پیش از دیدار با بورنموث


🔸درخصوص روحیه الکسیس
من هیچ تردیدی در خصوص ذهنیت الکسیس و روحیش که مردم در موردش می پرسند ندارم، او نیاز دارد تا به آمادگی بدنی کامل برسد، چیزی که در مقابل لیورپول فاقد آن بود. آن اولین بازی الکسیس در این فصل بود. او سخت کوش است، تجربه بدی با شیلی داشته اما روحیه قوی دارد و امیدوارم به سرعت به بهترین فرم خود بازگردد.


🔸در مورد اینکه روز ددلاین الکسیس چقدر به خروج نزدیک بود
اعتقاد دارم نقل و انتقالات به پایان رسیده است. پشت پرده اتفاقات زیادی افتاد، بنابراین برای من بسیار مشکل است که درباره ی آن صحبت کنم. اکنون مهم ترین چیز برای ما تمرکز روی بازی بعدی است.


🔸درباره ی اینکه رفتن الکسیس به آمدن توماس لمار بستگی داشت
این چیزی است که من همه جا آن را خواندم، بله.


🔸درخصوص نظرش راجع به این قضیه
صحبت کردن در این باره برای من بسیار سخت است چون لمار در موناکو است و باید روی موناکو تمرکز کند ‌ الکسیس اینجاست و باید روی اینجا متمرکز باشد. گذشته از این، من باور دارم که حفظ و محرمانه ماندن برخی مذاکرات بخشی از نقل و انتقالات است، در ثانیه آخر اتفاقات زیادی می افتد، و من از این بابت افسوس می خورم. به همین دلیل من معتقدم که ما باید آن [پنجره نقل و انتقالات] را تغییر دهیم و همه چیز را پیش از شروع مسابقات ببندیم.

حتی در بازی ها ،پیش از بازی مینشینید درحالی که درمورد ذهنیت بازیکنان هیچ اطلاعی ندارید. آیا آنها میمانند؟ آیا میروند؟ آیا در همین بعد از ظهر توسط کسی به خروج از باشگاه تحریک میشوند؟ این راهی نیست که جواب بدهد و این ناراحت کننده است. تک تک مربیان در لیگ موافقند که زمان نقل و انتقالات پیش از شروع فصل تمام شود و ادامه پیدا نکند تا شاهد بازیکنانی در رختکن تیم باشیم که هنوز بر سر ماندن یا رفتنشان شک و تردید وجود دارد.


🔸در مورد توماس لمار
او تصمیم گرفت در موناکو بماند و باید به این تصمیم احترام گذاشت، بازیکنی است که هنوز سه سال قرارداد دارد پس روی هم رفته باید به آن احترام گذاشت.


🔸درباره ی چمبرلین
من برای او موفقیت و بهترین چیزها را برایش آرزو میکنم، و بابت کار هایی که اینجا انجام داده از او ممنونم.در نهایت، باید بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید، ما مجبور شدیم یکی را به فروش برسانیم و در کل اعتقاد دارم اکنون ما در وضعیت مالی قوی قرار داریم و‌ ترکیب به اندازه کافی خوبی برای رقابت در اختیار داریم‌. این از کیفیت چمبرلین کم نمیکند، من فکر میکنم او بازیکن عالی است اما اما گاهی این (رفتن چمبرلین) درها را برای بازیکنان جوانی مانند ریس نلسون یا جو ویلوک باز میکند، یا بازیکنانی که پشت بازیکن های اصلی قرار گرفتند و فرصتی که تاکنون نداشتند را به دست خواهند آورد.


🔸درباره اینکه چقدر ما به جذب امباپه نزدیک بودیم
ما پارسال نیز به جذب او علاقه مند بودیم و او بسیار نزدیک به پیوستن به تیم بود، پارسال نسبت به امسال به ما نزدیک تر بود زیرا پارسال رقابتی برای جذب او وجود نداشت.
برای بازیکنی در جای او، دو موقعیت وجود دارد اینکه کجا دوست دارند بازی کنند و اینکه کجا میروند. امباپه میتوانست خودش را در رئال، آرسنال یا منچستر یونایتد ببیند و آینده ی درخشانی در رو به روی او است.


🔸درباره اینکه چقدر به او نزدیک بودیم
نمیتوانم به شما بگویم از خودش بپرسید. فکر میکنم پارسال به ما نزدیک تر بود تا امسال.


🔸درباره ی اعتماد به نفس تیم بعد از باخت 4-0 برابر لیورپول
اگر از من میپرسید که از این باخت ناراحت شدید؟ خب واضح است بله. اگر ناراحتی من شما را خوشحال میکند پس شما باید خیلی خوشحال باشید. اما در نهایت این یک قسمت از دوران شماست.واضح است که شما از تیمتان میخواهید که بهترین عملکرد را داشته باشید، اما در کل فکر میکنم ۳ بازی برای قضاوت کردن ما بسیار کم است.


🔸آیا آرسنال در بحران است
من نمیتوانم بفهمم بحران کی بوجود می آید؟ با باختن یک بازی؟ نکته ی مهم این است که روی کاری که پیش رو دارید تمرکز کنید، برای من هر باخت یک بحران است.چند سال پیش نیز چنین اتفاقی افتد و بعد ما لیورپول را به آسانی در ورزشگاه امارات شکست دادیم، کیفیت بازی شما میتواند از یک بازی تا بازی دیگر تفاوت زیادی داشته باشد.من به بازیمنانم ایمان دارم  وآنها را دوست دارم و معتقدم کیفیتی که طرفداران از ما میخواهند را میتوانیم به آن ها نشان دهیم.از تماشاگران میخواهم پشت تیم باشند و ما را حمایت کنند، ما میتوانیم از این شرایط بد خارج شویم.


🔸آیا بازی با قاعده را قربانی پیروزی با بازی کردن فوتبال نا زیبا میکنید
من با این نتیجه گیری که فوتبال نا زیبا میتواند منجر به برد شوم مخالفم، مخصوصا در انگلستان که همه چنین فکری میکنند. تمامی تیم ها سبک بازی خود را دارند و اگر ما همانطور که میخواهیم بازی کنیم همزمان با بازی زیبا میتوانیم نتیجه ی مطلوب را نیز کسب کنیم.


🔸فکر میکنید با یک برد دوباره میتوانید نظر تماشاگران را نسبت به تیم جلب کنید
رسانه ها تلاش زیادی میکنند که هواداران را  پشت تیم نگه دارند، مطمئنم تماشاگرانمان تیم را دنبال و حمایت میکنند و ناراحتی کنونیشان کاملا طبیعی است، این فرصت خوبی است که نشان دهیم متحد و قوی هستیم.


🔸آیا فکر میکنید الان وقت مناسبی برای بازی با تیمی مثل بورنموث است
برای ما تمرکز روی کار خودمان مهم است و مهم نیست با کدام تیم بازی داشته باشیم، ما دو بازی خارج از خانه داشتیم  و امتیازاتی که در بازی های خارح از خانه از دست دادیم در بازی های خانگی جبران خواهیم کرد، مهم این است که به فرم خوبمان برگردیم.


🔸درباره ی صحبت های اوزیل راجع به اسطوره های باشگاه در شبکه های مجازی
من نمیتوانم اسطوره را از غیر اسطوره تفکیک کنم، همه نقطه ضعف  دارند و همه در طول بازیشان بازی های ضعیف داشته اند، هیچکس کامل نیست.ما باید از این بحث ها رد بشویم و روی بازی مان متمرکز شویم، ما قدر دان زحمات بازیکنان قدیمی تیم هستیم اما این بازیکنان داخل زمین هستند که میتوانند از افتخار و غرور تیم دفاع کنند!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰