loading
در حال بررسی درخواست شما
کوکلن می تواند یک هافبک باکلاس باشد
کوکلن می تواند یک هافبک باکلاس باشد

کوکلن می تواند یک هافبک باکلاس باشد

هافبک فرانسوی ارسنال به توپچی ها برای ثبت یک کلین شیت با ارزش در برابر قهرمان فصل گذشته ی جزیره کمک کرد و پیش از این هم توسط ارسن ونگر هم بابت روش متقاعد کننده اش برای کنترل داوید سیلوا مورد ستایش قرار گرفت.

روز یکشنبه سومین پیروزی متوالی توپچی ها رقم خورد و رمزی بر این باورست که کوکلن پس از طی کردن دوره ی حضور قرضی در چارلتون و بازگشتش به ارسنال نقشی کلیدی را در ترکیب ارسنال ایفا کرده است.

"او خیلی خوب کار کرده است, به سنی رسیده که بازی را خیلی بهتر درک می کند و در این چند هفته نمایش خیلی خوبی داشته.

"این با مزه است که چقدر همه چیز در فوتبال زود تغییر می کند. تا چند هفته ی قبل به صورت قرضی عضو چارلتون بود و سپس به ارسنال برگشت و هر هفته جزء ترکیب اصلی است و برای تیم بازی می کند. او از نظر دفاعی کار خیلی خوبی برای تیم انجام داده.

"او توپ را پس می گیرد, به سادگی نگه می دارد و به اطراف می چرخاند. امیدواریم که بتواند عملکردهایی مشابه انچه در این چند بازی به نمایش گذاشته انجام دهد, در اینصورت شانس بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک هافبک دفاعی با کلاس و سطح بالا خواهد داشت.

 پیروزی ارسنال در ورزشگاه اتحاد فاصله ی امتیازی را با سیتیزن ها به 8 امتیاز کاهش داد و رمزی اطمینان دارد که این پیروزی انها را برای جای گرفتن در میان چهار تیم برتر به جلو هدایت خواهد کرد.

"پیروزی بسیار مهم بود چون تمام تیم های رقیب بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و (برای گرفتن نتیجه) تحت فشار بودیم. سیتی در این سالها استادیوم خود را به یک دژ مستحکم تبدیل کرده و تیم های زیادی انجا را با 3 امتیاز ترک نمی کنند. بنابراین از شیوه ای که به خانه بازگشتیم هیجان زده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
به قلم شاهین نایبی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۵۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰