loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل: استیل من برای لیگ برتر مناسب است
گابریل: استیل من برای لیگ برتر مناسب است

گابریل: استیل من برای لیگ برتر مناسب است

 
این مدافع برزیلی در پنج بازی اولش برای آرسنال عملکرد خوبی داشت، بطوری که در مقابل اورتون که دومین بازی او بود موفق به ثبت یک کلین شیت شد.
 
گابریل پذیرفته که لیگ برتر چالشی بزرگتر از چیزی است که در برزیل و با اسپانیا با آن رو به رو بود، اما باور دارد که سرعت و فیزیکی بودن لیگ انگلیس به پیشرفت بازی او کمک می کند.
 
او اذعان می کند که "فوتبال انگلیس با اسپانیا تفاوت چندانی ندارد. در اسپانیا بازی کمی ریتمیک تر است اما این جا قدرت و تماس فیزیکی بیشتری وجود دارد. شکل فوتبال من شکل انگلیسی است، به همین خاطر به خوبی به آن عادت می کنم."
 
"در چند روز اول درک هم تیمی هایم مشکل بود. حالا که برای سه ماه این جا بوده ام چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته ام. این به من کمک کرده تا احساس آرامش کنم چون درک من از فوتبال انگلیس بسیار بهتر است."
 
چالش بعدی پیش روی گابریل بازی مقابل هال سیتی در دوشنبه شب است و این مدافع معتقد است که تیم به خوبی برای مقابله با فینالیست های فصل قبل جام حذفی آماده است. 
 
او اعتراف می کند: "چیز زیادی درباره هال نمی دانم. اما می دانم که تمام بازی ها در لیگ برتر بسیار دشوار است و این که آن ها برای سقوط نکردن می جنگند کار را سخت تر هم می کند. تیم بسیار خوبی داریم و می رویم که تمام توان خود را در میدان به کار گیریم."
 
Arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۴
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰