loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: اکنون در حال دیدن رمزی واقعی هستیم
گیبس: اکنون در حال دیدن رمزی واقعی هستیم

گیبس: اکنون در حال دیدن رمزی واقعی هستیم


ملی پوش ولزی توپچی ها در طول تور پیش فصل عملکرد فوق العاده ای داشت و اکنون در حال ادامه همان عملکرد در ابتدای فصل جدید است.

گیبس از اینکه دوست صمیمی اش در حال اثبات توانایی های خود است خوشحال است و باور دارد که او به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم در حال پیشرفت است.

" همه ما از کیفیت او آگاهیم، در حال حاضر روندی خوبی را در پیش گرفته است - در انتهای فصل گذشته، در طول پیش فصل و اکنون. بنابراین حالا دارید آرون واقعی را می بینید.

" همه ما از توانایی هایش آگاه بودیم و به او نیاز داریم. او در حال تبدیل شدن به یکی از اعضای کلیدی تیم است بنابراین امیدوارم بتواند آمادگی اش را حفظ کند و به ما کمک کند."

آرسنال سه شنبه شب برای انجام دیدار برگشت از دور پلی آف لیگ قهرمانان باید به مصاف فنرباغچه برود و گیبس از هم تیمی هایش می خواهد که با وجود پیروزی 0-3 در دیدار رفت با تمرکز کامل به سوی مسابقه فردا شب بروند.

" باید اینطور فکر کنیم که این بازی 0-0 است، [ می تواند ] بازی عجیب دیگری باشد، زمانی که با آث میلان بازی کردیم و در دیدار رفت 0-4 شکست خوردیم را به خاطر دارم.

" تعدادی از بازیکنان آن ها ( میلان ) می گفتند که به نظرشان کار تمام شده بود، در پایان آن ها خوش شانس بودند؛ زیرا ما در ورزشگاه امارات عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم و 0-3 برنده شدیم.

" نمی خواهیم آن اتفاق این بار برای ما تکرار شود بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که برای آن کاملاً آماده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰