loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس در مورد راز با قدرت تمام کردن لیگ
گیبس در مورد راز با قدرت تمام کردن لیگ

گیبس در مورد راز با قدرت تمام کردن لیگ


آرسنال هنوز در سه جام حضور دارد که در مراحل پایانی خود هستند و آن ها (آرسنال) اخیراً در فرم بسیار خوبی هستند و از هشت بازی قبلی ، هفت بازی را برده اند.

توپچی ها در رده ی پنجم قرار دارند و مجموعاً با رده های سوم و هفتم ، پنج امتیاز فاصله دارند و گیبس معتقد است که تیم باید تجربه ی کافی را داشته باشد تا کار را در چهار تیم اول تمام کند.

"بدیهی است که مهم ترین زمان فصل جایی است که شما پاداش تلاشتان را خواهید گرفت بنابراین زمان آن است که از فرصت ها استفاده کنیم."

"تجربه کمک خواهد کرد ، آماده بودن بازیکنان هم کمک خواهد کرد و فقط باید به تمرکز ادامه دهیم. سال درازی است و تیمی که با هم و متحد هستند با قدرت لیگ را تمام خواهند کرد."

" [رقابت برای قرار گرفتن در چهار تیم اول نسبت به قبل] گسترده تر است و ما انتظار این را داشتیم. این مسئله لیگ را جذاب تر می کند و به خاطر این که تیم های بسیار خوبی داریم ، این لیگ ، بهترین لیگ جهان است."

"همیشه تیمی هست که شما را شگفت زده کند. سال قبل اورتون بود. همیشه انتظار تیمی شگفتی ساز وجود دارد و امسال بیشتر از یک یا دو تیم وجود داشتند."

"[بودن در سه جام] خوب است چون که شما بازی های بیشتری انجام می دهید و فرصت افت کردن پیش نمی آید. در ادامه آن چه که باید روی آن تمرکز کنید این است که به کار خود ادامه دهید و سرتان را پایین نگه دارید و این بهتر است."


توجه: "این مصاحبه قبل از بازی با کریستال پالاس صورت گرفته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۴
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰