loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: فرصت بزرگی برای بازیکنان است
آرتتا: فرصت بزرگی برای بازیکنان است

آرتتا: فرصت بزرگی برای بازیکنان است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس مقابل بولتون واندررز، از فرصت‌های پیش روی بازیکنانش سخن گفت. این دیدار که چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود، می‌تواند فرصتی برای چرخش در ترکیب تیم باشد.

آرتتا در نشست خبری پیش از بازی در مرکز تمرینی لندن کلونی گفت: "این یک فرصت عالی برای هر بازیکنی است که نشان دهد چه چیزی برای ارائه در بازی‌ها دارد. بازیکنانی که هنوز فرصت زیادی برای بازی نداشته‌اند، می‌توانند آنچه را در تمرینات انجام می‌دهند به زمین مسابقه منتقل کنند."

سرمربی اسپانیایی آرسنال در مورد ترکیب تیمش برای این دیدار محتاطانه صحبت کرد و افزود: "من همیشه واقعیت‌ها را به حدس و گمان ترجیح می‌دهم، پس ببینیم فردا چه کسانی در دسترس خواهند بود. متأسفانه، چند بازیکن در دسترس نخواهند بود. فردا، به محض اعلام ترکیب، متوجه خواهید شد."

آرتتا همچنین درباره عملکرد رحیم استرلینگ، خرید تابستانی تیم که هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرده، اظهار داشت: "بسیار خوب بوده است. او قبلاً چند دقیقه بازی کرده و فردا فرصت دیگری خواهد داشت. آماده است و بسیار مشتاق است که دقایق بیشتری بازی کند و به تیم کمک کند."

سرمربی آرسنال در پایان، از عملکرد بازیکنان جوان تیمش، اتان وانری و مایلز لوئیس-اسکلی، ابراز رضایت کرد و گفت: "من به آنها بسیار افتخار می‌کنم. آنها با موقعیتی که شاید انتظارش را نداشتند، به خوبی کنار آمده‌اند. در دو تا از سخت‌ترین و تاریخی‌ترین ورزشگاه‌های لیگ برتر بازی کرده‌اند و واکنش بسیار خوبی نشان داده‌اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۴ ۰۹:۴۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰