loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 - 2 چلسی
آرسنال 0 - 2 چلسی

آرسنال ۰ - ۲ چلسی




در این دیدار که راس ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه امارات آغاز شد توپچی ها با نفرات زیر در میدان حاضر شدند:

فابیانسکی-مونرئال-ورمالن©-کوشلنی-جنکینسون-رمزی-ویلشر-روسیچکی-کازورلا-میایچی-بنتنر

خوزه مورینیو نیز تیم خود را با نفرات زیر روانه میدان کرد:

شوارتزر-برترند-لوئیز-کیهیل-آزپیلیکوئتا-میکل-اسین©-دی بروین-ماتا-ویلیان-اتوئو


نیمه اول:

بازی با برتری نسبی چلسی آغاز شد اما بیست دقیقه نخستین بازی هیچ صحنه جدی و خطرناکی را بر روی دروازه های دو تیم ندید. اولین موقعیت جدی بازی روی پاس پشت مدافعین عالی از آرون رمزی شکل گرفت که میایچی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازبان رو از پیش رو برداشت اما مدافعین چلسی با پوشش مناسب موقعیت را دفع کردند ، هرچند این صحنه با اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد.

دقایقی از این صحنه نگذشته بود که آرسنال صاحب یک ضربه کرنر شد اما وری یک غافلگیری در ضد حمله توپی که روی هوا معلق بود با پاس رو به عقب اشتباه از جنکینسون نصیب سزار آزپیلیکوئتا شد و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه آرسنال را گشود.

آرسنال واکنش سریعی به این گل نشان داد و دقایقی بعد موقعیتی جدی خلق کرد. مونرئال در یک فضای تقریبا مناسب صاحب توپ شد و با یک شلیک پای چپ سنگین توپ را روانه دروازه شوارتزر کرد اما توپ با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

تا پایان نیمه هیج موقعیت جدی دیگری خلق نشد و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا چلسی در نیمه ای که هیچ موقعیتی بر روی دروازه آرسنال خلق نکرده بود 1-0 برنده به رختکن رود.

نیمه دوم:

در همان شروع نیمه روی حرکت در عرض خوب از ساموئل اتوئو و شوت پای راست وی چلسی صاحب موقعیت شد که ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت. بلافاصله نیز آرسنال صاحب موقعیت شد. شوت آرون رمزی پس از برخورد با مدافع چلسی تغییر جهت داد و دور از دستان شوارتزر از کنار دروازه به بیرون رفت.

باز هم در ادامه آرسنال موقعیت دیگری با شوت دیگری از رمزی خلق کرد. اینبار شوت پای راست وی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت. نخستین تعویض برای آرسنال شکل گرفت و اوزیل به جای میایچی وارد میدان شد.

اما بر خلاف جریان بازی این چلسی بود که باز هم به گل رسید. روی یک پرتاب اوت و سهل اینگاری مدافعین توپ در موقعیتی خوب به ماتا رسید و این بازیکن موثر با شوتی سهمگین دروازه فابیانسکی را برای بار دوم فرو ریخت. پس از دریافت گل دوم ژیرو نیز به جای بنتنر وارد زمین شد.

ادامه بازی هم بدون اتفاقی خاصی سپری شد تا توپچی ها در خانه شکست خورده و با نخستین جام این فصل وداع کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۸
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۴۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰