loading
در حال بررسی درخواست شما
اتان: "این احساسی است که ۱۶ سال منتظرش بودم
اتان: "این احساسی است که ۱۶ سال منتظرش بودم

اتان: "این احساسی است که ۱۶ سال منتظرش بودم

اتان وانری از اینکه اولین بازی‌اش در ترکیب اصلی آرسنال را با دو گل در پیروزی ۵-۱ مقابل بولتون به ثمر رسانده بود، بسیار خوشحال بود.

این بازیکن جوان، فارغ‌التحصیل از آکادمی هیـل اند آرسنال، با این دو گل به تیم کمک کرد تا به مرحله چهارم جام کارابائو صعود کند. او گفت: "خیلی هیجان‌زده‌ام. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و فقط منتظرم ببینم که قدم بعدی چیست."

طرفداران حاضر در ورزشگاه امارات نیز از عملکرد او خوشحال بودند و حتی شروع به سرودخوانی کردند: "اتان نوانری، او یکی از خودمان است." اتان در واکنش به این تشویق‌ها گفت: "این حس فوق‌العاده‌ای است وقتی باشگاهی که عاشقش هستی و در آن بزرگ شده‌ای، هوادارانش برایت سرود می‌خوانند. این احساس برایم خیلی خوب بود.

او افزود: "این یک احساس عجیب و غریب است. احساسی است که تقریباً ۱۶ سال از عمرم را برای تجربه‌اش منتظر بودم، بنابراین حالا که آن را تجربه می‌کنم، واقعاً دیوانه‌کننده است... و فقط می‌خواهم بیشتر از آن را تجربه کنم.

"تمام آن بازیکنانی که از ۹ سالگی با آن‌ها بازی کرده‌ام و حالا با هم روی این زمین بزرگ هستیم، این یک احساس باورنکردنی است. می‌دانی، عالی است."

اتان در هفته‌های اخیر به طور مداوم با تیم اصلی درگیر بوده است. او در دربی شمال لندن بازی کرد و حتی برای بازی بزرگ مقابل منچستر سیتی همراه تیم بود. 

او در این باره گفت: "این مسیر سخت بوده، واقعاً شدید بوده اما قطعاً به عنوان بازیکن به من کمک کرده. به من نشان داده که زندگی در تیم اصلی چگونه است و آن‌ها چطور برای بازی آماده می‌شوند. فکر می‌کنم این آمادگی را به بازی خودم اضافه کرده‌ام، پس بله، بودن در کنار این بازیکنان واقعاً تجربه خوبی بوده.

"صد در صد، فکر می‌کنم بین اینکه بخواهند به من فشار بیاورند و اینکه مرا راهنمایی کنند، تعادلی عالی وجود دارد. آن‌ها واقعاً دست حمایتی بر سرم گذاشته‌اند و این تعادل خوبی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۵ ۱۰:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰