loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال يا بارسا...؟
آرسنال يا بارسا...؟

آرسنال يا بارسا...؟

گويا سران بارسلونا به هيچ عنوان نمي‌خواهند در فصل نقل و انتقالات امسال فابرگاس را از دست بدهند، به همين دليل تمام تلاش خود را مي‌کنند تا اين آينده دار توپچي را به جذب كنند.اين موضوع به جايي رسيده است كه بازيكنان بارسلونا در مورد اين فوق ستاره اضهار نظر مي كنند و ديگر بازيكنان,سرمربي و حتي هواداران بسيار از اين امر نگران اند.كاتالون ها اول هانري را به بارسلونا بردند، حالا هم قصد دارند فابرگاس را از لندن به اسپانيا ببرند.

ژاوي هرناندس، کاپيتان دوم تيم بارسلونا بسيار کم مصاحبه مي‌کند اما در طول اين چند ماه گذشته چندين بار به حضور فابرگاس در بارسلونا اشاره کرده و از او خواسته است که به تيم سابقش بازگردد. اين ستاره کاتالاني بسيار علاقه‌مند است تا فابرگاس را در تيم بارسلونا ببيند. ژاوي بر اين باور است که مي‌تواند با حضور فابرگاس خط ميانه قدرتمندي را تشکيل دهد و آرزو دارد که کنار او براي بارسلونا بازي کند.

به هر صورت شايعات پيرامون سسک به اوج خود رسيده و احتمالا طي اين دو هفته مسايل زيادي در مورد آينده وي مشخص خواهد شد. پيشنهاد 40 ميليون پوندي بارسلونا براي جذب وي آخرين پيشنهاد رسمي است که به دست مسوولان آرسنال رسيده که همين امر مي تواند باعث جدايي کاپيتان از آرسنال شود.

ژاوي، فابرگاس را بازيکني ايده‌آل توصيف مي‌کند و بر اين باور است که مصدوميت‌هاي پي‌درپي او به علت فشار بيش از حدي است که در آرسنال متحمل مي‌شود:«فابرگاس به نظر من بازيکن بسيار کاملي است و نشان داده به تنهايي مي‌تواند براي يک تيم مفيد باشد اما مصدوميت‌هاي بيش از اندازه او کمي نگران‌کننده است و من بر اين باور هستم که به علت نبود بازيکن خوب در آرسنال او مجبور است تمام کارهاي اين تيم را انجام دهد و به هر حال به تنهايي قادر نيست يک تيم را آن هم در ليگ‌برتر انگليس هدايت کند من يقين دارم اگر او به تيم ما بيايد ديگر مصدوم هم نخواهد شد و يا درصد اين امر کم‌تر مي‌شود.»

به هر حال اين بازيكن بر سر دوراهي لندن بارسلونا گير افتاده است و هنوز هم هيچ کس نمي‌داند که در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۸
به قلم امیرعباس سقازاده
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۴۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰