loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر قرارداد جدیدی با باشگاه آرسنال به امضا رساند
آرسن ونگر قرارداد جدیدی با باشگاه آرسنال به امضا رساند

آرسن ونگر قرارداد جدیدی با باشگاه آرسنال به امضا رساند


آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم آرسنال قرار داد ۳ ساله ای را باشگاه آرسنال به امضا رساند که به موجب این قرارداد تا می ۲۰۱۷ در آرسنال باقی خواهد ماند .

آرسن ونگر در آرسنال به دلیل ۱۷ سال حضورش به عنوان یکی به سابقه ترین و موفق ترین مربی های آرسنال تبدیل شده است .

ونگر از با سابقه ترین مربی های حال حاضر در فوتبال انگلستان است و ۸ جام مهم را برای باشگاه بدست آورده و در ۱۷ دوره ی متوالی لیگ قهرمانان حضور داشته است که یک رکورد قابل توجه است و در سطح اروپا تنها رئال مادرید چنین سابقه ای دارد.

آرسن ونگر که تاکنون در ۱۰۱۰ بازی آرسنال مربی تیم بوده در مورد این قرارداد گفت :
" می خواهم در باشگاه بمانم و به پرورش تیم و پیشرفت باشگاه ادامه دهم. ما وارد دوره بسیار هیجان انگیزی شده ایم. ترکیب قدرتمندی داریم، ثبات مالی داریم و در سراسر جهان حمایت فوق العاده ای را می بینیم. همه ی ما مصمم هستیم که موفقیت های بیشتری برای این باشگاه به ارمغان بیاوریم"
".

"باشگاه همواره باور خود را به من نشان داد و بسیار قدر دان آن هستم. دوره های فوق العادهای را سپری کردیم و همچنین دوره هایی بود که باید با هم می ماندیم. هر زمان که همبستگی ما مورد آزمایش قرار گرفت، واکنش مثبتی دریافت کردم. فکر می کنم وفاداری خود را نیز به این باشگاه نشان دادم و امیدوارم بتوانیم تاریخچه بیشتری ایجاد کنیم. اطمینان دارم که می توانیم"

سر چیپس کسویک، رئیس باشگاه آرسنال نیز در مورد این قرارداد گفت :

"خوشحالیم که آرسن قرارداد خود را برای ۳ سال بعد تمدید کرد. او مردی اصیل است که با آرسنال زندگی می کند و آن راتنفس می کند . او موجب شد همه در تمام جهان آرسنال را به خاطر سبک هیجان انگیز بازی خود بشناسنند و همچنین همه او را به تعهد کاملبه بازیکنان جوان و توانائی تبدیل آنها به بازیکنان کلاس جهانی در باشگاه می بشناسند. تردیدی ندارم که با هدایت او، آینده هیجان انگیزی پیش روی خود داریم." 

بزرگترین سهام دار آرسنال، استن کرونکه گفت: 
"داشتن برتری مداوم سخت ترین چیزی است که می توانید در ورزش به دست آورید و این حقیقت که آرسنال در دوران مدبیگری ونگر در بالاترین سطح انگلیس و اروپا رقابت کرده است گواهی دهنده ثبات در عملرکد، استعداد و جاه طلبی اوست.

"ما به خاطر موفقیت در جام حذفی که به رکورد برجسته ونگر افزوده شد خوشحالیم. تحت هدایت او بی صبرانه منتظر کسب جامن های بیشتر در فصل های آینده هستیم.

ونگر ٦۴ ساله تا کنون ۳ قهرمانی لیگ، ۵ قهرمانی جام حذفی و چهار قهرمانی در جام خیریه برای آرسنال به ارمغان اورده است که شامل دو قهرمانی دو گانه در سال های ۱٩٩۸ و ۲۰۰۲ بوده است. او تنها مربی باشگاه است که بیش از یک بار قهرمان جام حذفی شده و همچنین تنها مربی ای است که آرسنال را به فینال لیگ قهرمانان رسانده است.

او در انگلیس اولین مربی است که ۳۸ بازی بدون شکست را در طول یک فصل پشت سر گذاشت که این دستاورد منجر به قهرمانی در فصل ۲۰۰۳/۰۴ شد و در فصل بعد این رکورد در لیگ برتر تا ۴٩ بازی بدون شکست نیز ادامه پیدا کرد.

ونگر در اکتبر سال ۱٩٩٦ از تیم ژاپنی ناگویا گرامپوس به آرسنال ملحق شد. او همچنین در کشور خود فرانسه نیز به مربیگری پرداخته است، جایی که هدایت تیم های موناکو و نانسی را به عهده داشت. ونگر در باشگاه کان به عنوان کمک مربی حضور داشته و همچنین در سیستم جوانان تیم استراسبورگ نیز ساقه حضور دارد.

علاوه بر افتخاراتش در آرسنال او موفق به کسب عناوین زیر هم شده است:

قهرمانی لیگ فرانسه ۱٩۸۸ ؛ جام حذفی فرانسه ۱٩٩۱ ؛ سرمربی برتر سال ۱٩۸۸ ونگر تمام این افتخارات را با موناکو به دست آورده است.
مربی برتر سال ژاپن ۱٩٩۵؛ جام امپراطوری ژاپن و سوپر کاپ ژاپن ۱٩٩٦ او این افتخارات را با ناگویا گرامپوس به دست آورده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰