loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج مهم نظر سنجی هواداران
نتایج مهم نظر سنجی هواداران

نتایج مهم نظر سنجی هواداران


نتایج کلی نظرسنجی Arsenal Supporters' Trust:

- هواداران آرسنال کاملا از آرسن ونگر حمایت میکنند.

- با توجه به مدل اقتصادی فعلی باشگاه٬ بر روی سیاست خودکفایی تجدید نظر شود و مبالغ از خارج باشگاه نیز به باشگاه تزریق شده و با شرکت Red & White (عالشیر عثمانوف و فرهاد مشیری) همکاری شود.

- حمایت همه جانبه استنلی کرونکه از هواداران سهامدار در اولویت قرار گیرد و چشم اندازی که برای باشگاه فوتبال آرسنال دارد را از این طریق به صورت واضح توضیح دهد.


سایت Arsenal Supporters Trust نتایج نظر سنجی سالانه خود را منتشر کرده است که در این نظر سنجی نشان میدهد کماکان هواداران با قدرت از آرسن ونگر پشتیبانی میکنند و از استنلی کرونکه از زمانی که او بزرگترین سهامدار باشگاه شده است ناامید شده اند.

82 درصد از رای دهندگان معقتدند که باید شرکت Red & White جایگاهی در هیئت مدیره داشته باشد و 75 درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند از چشم اندازی که استنلی کرونکه برای باشگاه در نظر دارد راضی نیستند. این نارضایتی با شخص کرونکه نیست بلکه با نحوه ی ضعف ارتباطی او است.


60 درصد از از پاسخ دهندگان معتفدند راه کسب و کار خود کفایی که هییت مدیره در پیش گرفته است درست است و 40 درصد می خواهند سرمایه گذاری از طریق خارج وارد باشگاه شود.حدود 80 درصد خواهان گرفتن وام کوتاه مدت برای تزریق پول نقد به باشگاه هستند تا بتوان آن را سرمایه گذاری کرد،احتمالا بر روی ترکیب تیم.

83 درصد خواهان انتصاب هییت مدیره جدید هستند و 72 درصد می خواهند دیوید دین در باشگاه نقش داشته باشد.
56 درصد معتقد هستند ارزشگذاری بلیتها مناسب نیست و 31 درصد با این دیدگاه مخالف هستند.

از اعضای Arsenal Supporters Trust خواسته شد تا میزان رضایت مندی خود از بُعد فوتبالی باشگاه طی سال های اخیر را اعلام کنند و نتایج به شرح زیر بود:

1.5 درصد بسیار راضی،20 درصد راضی،45 درصد کمی راضی و 38 درصد ناراضی بوده اند.

با این حال و به رغم این نتایج، 77 درصد از اعضا قاطعانه از آرسن ونگر حمایت میکنند و تنها 15 درصد از این مربی راضی نیستند و 8 درصد نیز هیچ نظری ندارند.

89 درصد کار ونگر و دستیارانش را در زمینه ایفای یک بازی جذاب و سرگرم کننده فوتبال خوب/خیلی خوب می دانند و تنها 7 درصد قابلیت های دفاعی تیم را مطلوب نمی دانند (با اضافه شدن استیو بولد امیدواریم این موضع نیز تغییر کند)

76 درصد از پاسخ دهندگان حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را مهمتر از کسب جام حذفی و یا جام اتحادیه می دانند.

زمانی که در مورد ارتباط هیئت مدیره با هواداران سوال شد٬ 63 درصد معتقد بودند که باشگاه با هواداران در ارتباط است ولی این ارتباط میتواند گسترش پیدا کند و 32 درصد نیز معتقد بودند باشگاه به خوبی با هواداران تعامل ندارد.

41 درصد دوست دارند اگر قرار باشد مجسمه دیگری ساخته شود آن مجسمه دنیس برگکمپ باشد و با یک فاصله زیاد نزدیکترین فرد دیوید روکاستل با 14 درصد است.

توجه شود: در این نظرسنجی 636 پاسخ از 1067 نفر از اعضای Arsenal Supporters Trust دریافت شد. این نظرسنجی پیش از اتفاقات هفته گذشته گرفته و ضبط شد.

AST annual survey 2012
AST survey trends 2010-12

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰